Ga naar inhoud
  • 0

ClimateControl MJ2009 geeft niet meer weer in Celsius ?


Moehaha

Vraag

Hi,

Effe een vraagje waar iemand wellicht een antwoord op heeft; ik heb volgens mij met teveel met de knopen gespeeld, en nu geeft ie alleen nog maar temperaturen in volgens mij Fahrenheit weer. Als ik nu luchtcirculatie omhoog en auto ingedrukt houdt, krijg ik soort of japanse tekens, en staat de kachel op max (wordt erg snel warm binnen). Doe ik het nog een keer, dan springt ie netjes terug op Fharenheit (tenminste, dat denk ik want 64/65 is lekker)

Ik las hier ooit ook iets van een manier om via knopcombinaties een setup menu op je climate control te krijgen waarop je o.a. je 'echte' snelheid zou kunnen zien. Wellicht dat iemand mij kan vertellen hoe ik terug kan naar celsius ?

 

Met de MFD settings gespeeld (units e.d.), maar dat lost het niet op ... auto uit en aan maakt geen verschil .. ding blijft die maffe waardes weergeven.

Help ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Je gaat als volgt te werk..

 

Op de climatronic de volgende (3) toetscombinatie's tegelijk in te drukken:

 

Blower minder (pijlomlaag)

Temperatuur lager (blauw)

Econ

 

Gebruik vervolgens de temperatuur toetsen blauw/rood om door het Menu te lopen.

Ik meen dat menu nummer 16 voor de rijsnelheid is.

 

Om te wisselen van °F (Fharenheit) naar °C (Celsius) druk je de twee toetsen ECON & AUTO gelijktijdig in.

Om uit het menu te gaan; druk je nogmaals op Econ.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hmm .. hij sprong nu ineens terug naar Celsius door AUTO en AC tegelijk in te drukken .. deed ie eerder niet.

Wat jij beschrijft heeft geen betrekking op een 3C MJ2009, want ik heb helemaal geen ECON knop. Vroeger (3BG) wel ..

 

Maar goed, het klopt weer !!

Thanx in elk geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden