Ga naar inhoud

Passat 35i van Ruff-Ryder (Rowdy)


Ruff-Ryder

Aanbevolen berichten

Zit er goed uit! Misschien nog verlagen?

 

Kicker subs?

 

ja idd Verlagen moet zeker nog, Ik heb nu m'n RS bumper erop en die is maar 2cm lager dan de originele bumper, dus nu kan ik ongeveer zien hoe ver ikkan gaan.. :P zou 40-40 genoeg zijn? En neej het zijn geen Kicker subs.. FF denken... wat was het merk... EUh..... volgens mij Climax ofsow... Ik zou snel ook foto's plaatsen van m'n auto met RS bumper :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te zien mag je nog wel met de verfkwast aan het werk....

 

Ik neem aan dat je RS bumper ook gespoten word? Misschien een kleine meerpijs als de spuiter die puntjes ook even meepakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn dat voor puntjes eigenlijk?

 

Helaas waren dat grote roest plekken, wel apart .. op een Vw.. die roesten normaal niet zo erg.. Maar de auto heeft helemaal geen onderhoud gehad.. volgens mij is de distributie riem ook nog nooit vervangen 8O en dat terwijl m'n km stand op 283369 KM staat dus die ga ik snel eens vervangen.. heb vandeweek de 2 v snaren vervangen de alternator en die van de Power steering, was wel nodig.. maar om weer even terug te komen op die puntjes.. ik heb het roest zo veel mogelijk verwijderd en met Noverox behandeld (dat spul zet roest om in ijzer) dus als de bumper gespoten word moeten die puntjes ook even behandeld worden met spuitplamuur en dan in de kleur van de auto... Ik weet niet of ik dat redt voor de Vw Passat.NL meeting... :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Kan je een gaaf bakkie van maken!!

 

Heb ook een witte passat van die lichting gehad.

Lijkt wel of het door de zwakke lak kwam (kleur wit) want die van mij roestte toen ook terwijl hij destijds pas 5 jaar oud was.

 

Lak is idd heeeeeel zwak... niet poetsmachine bestendig... ik had de machine er even op en t was gebeurd... door de lak heen.. 8O dus nu heb ik Cker een reden om m te laten spuiten 8)

 

En Patrick Brinks.. de Sideskirts die ik heb gebruikt zijn van een Calibra... ze passen net niet dus heb ze passend gemaakt .. is trouwens heeel goed te doen :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Wordt helemaal goed.

 

Valt me wel op dat in tegenstelling tot het vwforum hier nog niemand over je trekhaak heeft lopen zeiken :wink:

 

Haha, ja dat dacht ik ook net. Het zijn allemaal trekhaak haters daar :) op een paar na. Maar bij mijn P heeft nog niemand het genoemd :P

 

Maar wel een apart ding Ruff, leuke bak!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden