Ga naar inhoud

Ebay


sequence

Aanbevolen berichten

Ik wil xenon koplampen gaan kopen en heb een set nieuwe gezien, maar wel van een particulier en zonder garantie. Eventueel kan ik het laten verzenden naar mijn broer in Duitsland, dat scheelt in de verzendkosten.

 

Maar zijn de spullen standaard verzekerd, en is het wel aan te raden om zoiets via een particulier te kopen ? De verkoper staat wel goed aangeschreven...

 

Het gaat om deze advertentie:

http://cgi.ebay.de/BI-XENON-Scheinwerfe ... dZViewItem

Link naar reactie
Delen op andere sites

sequence,

 

Ik heb vrij veel ervaring met aankopen op ebay, en ben er best tevreden over.

Als ik naar de verkoper van jouw advertentie kijk vind ik het een beetje vreemd dat hij zn feedback op prive heeft staan.

Op die manier kun je niet terugkijken naar zn geschiedenis, en dat is wel merkwaardig.

 

Ik ben even op ebay aan het zoeken gegaan naar de mogelijkheden om je status geheim te houden....

Zij zeggen er het volgende over....

 

Je gebruikersprofiel is een waardevol instrument op eBay. Als je gebruikersprofiel openbaar is, zorgt dit voor vertrouwen en is het waarschijnlijker dat andere eBay-leden zaken met je willen doen. eBay raadt je sterk aan om je gebruikersprofiel openbaar te houden, zodat anderen feedback op jou kunnen bekijken.

 

Je kunt je gebruikersprofiel echter ook privé maken. Leden van eBay hebben deze mogelijkheid onder andere omdat wij feedback niet bewerken of wijzigen nadat deze is gegeven. Commentaar kan alleen worden verwijderd via ons beleid voor het verwijderen van feedback. Beoordelingen (negatief, positief, neutraal) kunnen worden verwijderd als beide leden akkoord gaan met wederzijds feedback intrekken.

 

Als je gebruikersprofiel privé is, ben je de enige die feedbackcommentaar voor jou kan bekijken. Andere leden kunnen wel het aantal positieve, neutrale en negatieve beoordelingen zien, maar niet de bijbehorende tekst.