Ga naar inhoud

  • 0

problemen met de xenon verlichting


nuhic

Vraag

ik hem all paar manden geleden xenon 8500k blauw ingebouwd in mijn passat maar om de zoveel tijd gaan de lampen kniperen best vervelend

als je iemand tegen komt of achter iemand rijdt... ik weet niet wat kan de problem zijn ik heb alles aangesloten volgens de boekje in plats van 15 heb ik 20 zekering erin gedaan . :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0
ja ik heb h7 besteld ik denkt dat setje zo ongeveer gaat uitzien

 

Hoi,

 

Op de foto zijn het originele xenon en geen H7. En de lampjes op de foto zijn D2R en die zijn bedoeld voor een koplamp met reflector.

 

Je moet D2S hebben omdat je geen reflector maar een lens hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ja ik heb h7 besteld ik denkt dat setje zo ongeveer gaat uitzien

 

Hoi,

 

Op de foto zijn het originele xenon en geen H7. En de lampjes op de foto zijn D2R en die zijn bedoeld voor een koplamp met reflector.

 

Je moet D2S hebben omdat je geen reflector maar een lens hebt.

 

Weer wat geleerd, ik wist niet dat er speciale xenon lampen waren voor koplampen met reflector. In de H7 uitvoering heb je dacht ik maar 1 type toch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

een dat krijg ik later in mijn @mail box:dat set krijg ik ook zoals op de foto<<<

 

Op de foto zijn het originele xenon en geen H7. En de lampjes op de foto zijn D2R en die zijn bedoeld voor een koplamp met reflector.

of is dat allein voorbeeld?????????

 

 

HANS schrijf:

 

 

Past gewoon in de Passat, zoals je ook kunt zien op de foto's, en het klopt zoals je ook foto kon zien originele set van Hella Xenon

is echt super kwaliteit hoor dus geen paniek, wat betreft D2R, maakt

niet uit bij de Passat omdat deze een lens heeft en niet gebruik maakt

van spiegel of reflector, bij de Seat of modellen van Passat 1999 hebben wel een reflector dus dat zou daar wel iets uitmaken, maar in dit geval Passat 2002 met lens

maakt het absoluut niet uit.

 

 

hans

 

 

 

 

Op 11-feb-2006, om 20:37 heeft nuhic het volgende geschreven:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

http://www.cartuning-guide.com/xenon.html

 

Xenon verlichting geeft 2x zoveel licht als halogeen.

En heeft een 5 tot 8x langere levensduur dan de standaard autoverlichting. De lichtopbrengst is niet continue, na ongeveer 2500 branduren is de opbrengst nog zo,n 70%, dat is nog altijd meer dan een goede halogeenlamp. Er zijn 2 soorten xenon lampen: D2s, voor gebruik in projector lampen, de zogenaamde cateye koplampen. En de D2r, die worden voor reflectorlampen is gemaakt. De meeste conversie sets zijn D2s lampen omdat deze een betere lichtopbrengst hebben.

 

 

Gewoon de d2s monteren......... niet de d2r :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

er bestaat een Hella Xenonset met H7 fitting, zou je kunnen vragen aan Vdub.

 

Ze moeten je wel de D2S geven want met de D2R heb je kans dat de zwarte streep boven zit en dat is niet goed voor het lichtbeeld.

 

De kosten zijn hetzelfde dus daar moeten ze niet moeilijk over doen. ( D

s D2r)

Ik zou het echt zo niet maken met die metalen draad.

 

vraag ff bij Vdub wat hij ervoor betaald heeft.

 

Dan heb je een echte H7 fitting en hoef je niet moeilijk te doen.

 

 

@ Chippie

 

Maak even de lamp los en kijk of er een zwarte streep op zit. Die moet in ieder geval beneden zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb idd de h7 lamp en heb voor de set 250 betaald..

 

De D2S en D2R zijn xenon-lampen voor in originele koplampunits zoals Antonio die heeft.. die hebben een andere aansluiting in de kap van de unit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden