Ga naar inhoud
  • 0

eindelijk zo ver.......laag tegen de grond!


driftboy

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Nice, raak je niet snel je wielkast want je wielen staan best ver naar buiten zo te zien? verder hoop ik dat de set je bevalt.

 

Met een goede schroefset is de beweging, aangaande in en uitgaande slag van de stelen, vrij kort.

Met andere woorden, als je met een gemiddeld wiel( 8.5 J ET 35 x 19 )/band ( 225/35/19 ) zou rijden, zou het goed moeten gaan.

De spatbordranden zijn al bij de 3B, ik neem aan ook bij de 3BG, helemaal vlak....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Nice, raak je niet snel je wielkast want je wielen staan best ver naar buiten zo te zien? verder hoop ik dat de set je bevalt.

 

Met een goede schroefset is de beweging, aangaande in en uitgaande slag van de stelen, vrij kort.

Met andere woorden, als je met een gemiddeld wiel( 8.5 J ET 35 x 19 )/band ( 225/35/19 ) zou rijden, zou het goed moeten gaan.

De spatbordranden zijn al bij de 3B, ik neem aan ook bij de 3BG, helemaal vlak....

 

Bij een 3BG heb je iets meer ruimte, m.a.w. de wielkasten steken bij een 3BG iets verder naar buiten tov een 3B.

8,5 x 19 kun je makkelijker monteren op een 3BG dan bij een 3B (uiteraard ET waarde in acht nemen)

Zelf ondervonden met RutgerF zijn Brabus (8,5x19 et35, 225 35 19) velgen onder mijn 3B.

Bij een 3B zul je eerder je wielkasten moeten aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

mijn probleem is nu opgelost. ik heb veerbegrenzers gestoken van MHW Styling. ik heb wel op elke veerpoot 3 ringen moeten steken vooraan (achteraan heb ik dat niet nodig) en nu raak ik niets meer en heb bijna geen comfort verlies! kan gewoon rijden en moet niet super afremmen voor verkeersdrempels of putten in de weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nu steekt mijn schoefkit er meer als een jaar onder mijn wagen en nog steeds geen last van kwaaltjes. ondertussen heb ik al wel mijn wielkasten zelf uitgeklopt maar wegens tijdgebrek staan deze nog steeds in grondverf en zouden nog iets wat moeten bijgewerkt worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nope, maar ik weet dat ik het niet moet vergelijken met een schroefkit van kw. ik ben tevreden met mijn schroefkit, zeker voor die prijs. Voor het zelfde geld kon het slechter aflopen door zwaar doorzakken. En kwa wegliging kan het zeker mee door. Het enige wat ik heb bijgestoken zijn bumpstops omwille van te zacht doorveren. Hij ligt nog steeds even laag en rijd nog steeds het zelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hey ik heb ook een passat 3b en heb hem ook verlaagd met een koni srt kit.

Maar nu had ik paar weken gelden last van een tikkend geluid??? Dus ben na de dealer geweest en die zei dat me homokinet ofzo stuk was.

Dus laten maken en het tkkend geluid zat er nog!! Weer teruggegaan en gevraagd en konden het niet vinden. Dus reed ik 3 dagen gelden op een asfaltweg en breekt me aandrijfas aan allebei de kanten!!!! Weg laten slepen en bij de dealer zeggen ze nu omdat ie verlaagd is komt er meer druk op de assen!? Dus sneller kans van breken. Terwijl ik ongeveer al 70.000 km heb versleten met dit onderstel. Dus begrijp er niets van. De dealer zegt als ze het maken kan hij binnen 2maanden weer stuk zijn?? Heb hier dus wel wat vraagtekens over. En let op ik heb geen 17inch of 18inch gewoon standaard 15inch 195 bandjes. Kan iemand me aub hierin toelichten.

 

Vincent

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hey ik heb ook een passat 3b en heb hem ook verlaagd met een koni srt kit.

Maar nu had ik paar weken gelden last van een tikkend geluid??? Dus ben na de dealer geweest en die zei dat me homokinet ofzo stuk was.

Dus laten maken en het tkkend geluid zat er nog!! Weer teruggegaan en gevraagd en konden het niet vinden. Dus reed ik 3 dagen gelden op een asfaltweg en breekt me aandrijfas aan allebei de kanten!!!! Weg laten slepen en bij de dealer zeggen ze nu omdat ie verlaagd is komt er meer druk op de assen!? Dus sneller kans van breken. Terwijl ik ongeveer al 70.000 km heb versleten met dit onderstel. Dus begrijp er niets van. De dealer zegt als ze het maken kan hij binnen 2maanden weer stuk zijn?? Heb hier dus wel wat vraagtekens over. En let op ik heb geen 17inch of 18inch gewoon standaard 15inch 195 bandjes. Kan iemand me aub hierin toelichten.

 

Vincent

 

wow balen man

wel goed dat je het ff medl

suc6 ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

meld mij ook even:

 

Ik rijd nu net meer dan een jaar ook op de vmax (aanschaf 350 euro) voor bijna max verlaagd in begin, wielen vielen ver in de kassen. Toen binnen een maand iets omhoog gezet, klein randje valt nog in de kas van de voor wielen. Als je rustig rijdt op wegen met kuilen is deze set echt wel te doen. als je gaat racen op wegen met kuilen...niet doen zo heeft mijn vriendin bijna met dr hoofd tegen het dak gezeten daardoor, set is net iets te zacht voor dit soort ongein.

 

al met al: voor dat geld vind ik het wel waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden