Ga naar inhoud

siertrim


Marcel van Es

Aanbevolen berichten

van buiten 7mm, en van binnen (W8 style) 6mm. het enigste nadeel is van die plaklijsten dat ze na een verloop van tijd beginnen te verkleuren enzo, dus het chroom gaat er vanaf.

maja gewoon weer een nieuw setje halen en weer paar jaar mee vooruit :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had er ook naar gevraagt bij een auto style dealer maar die vertelde wel dat je het wel minimaal boven de 8 graden moet gaan plakken anders wil het te snel los laten. Groeten

 

Das onzin, ik heb afgelopen week om een uurtje of 11 's avonds in mijn garage zonder kachel nog een grill van mijn Jetta staan plakken en de hoeken van een grill zijn bijna haaks.

 

Ging goed zit er nog steeds goed op :D

 

Ik verkoop ook de chroomstrip van de AutoStyle maar dan wel een stuk goedkoper :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou da`s mooi dat die man onzin verteld dat zal dan wel, maar 8 meter was €37,- de mm weet ik niet precies meer, wat kost dat bij jou dan Ratfink.

Groeten

 

Bij mij kosten ze

 

breedte 6mm lengte 8m 10,-

9mm 8m 12,50

 

Moet ik wel een leuke bestelling maken dus niet 1 setje van elk bijvoorbeeld.

 

Is goed spul hoor in mijn Vento zit het in de deur, ik heb het ook op de bumper gehad en nu zit het om een grill van de Jetta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had er ook naar gevraagt bij een auto style dealer maar die vertelde wel dat je het wel minimaal boven de 8 graden moet gaan plakken anders wil het te snel los laten. Groeten

Hoi

Ik heb verledenweek de buitenkant geplakt het was toen iets van min 2 graden>

Nu moet ik de binnen kant nog plaken het ritje naar en weer terug dan is de auto van binnen wel 22 graden boven nul. dus zie dan zeker geen problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden