Ga naar inhoud
  • 0

als je dan tóch bezig bent...


Thijs

Vraag

vanmiddag heb ik (ja ik weet het, véél te laat) mijn auto laten uitlijnen na montage van de Koni Sport Kit.

 

Ik stond er natuurlijk graag weer met m'n neus bovenop en toen viel me op dat de binnenkant van mn velg vooraan wel erg smerig was..ja hoor, de bekende Passat kwaal; ahoes gescheurd en de velg vol met smurrie.

Wat denk je? Aan de andere kant had het broertje het ook maar meteen begeven.

 

ik ben blij dat ik er nu achterkwam en niet pas als de homokineten passé zijn, nu ben ik 34 euro kwijt voor 2 nieuwe hoezen + bevestigingsmateriaal en verse saus, 2 nieuwe homokineten zijn een stukje prijziger.

 

Morgen maar een dagje met de Soes van de vrouw op pad en morgenavond meteen de nieuwe hoezen eronder knutselen, dan kan ik met een gerust hart op vakantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

nou, we hebben één kant kunnen vervangen...

 

aan de bestuurderskant zat de centrale bout van de as zó vast dat we hem niet loskregen. Nou moet ik ook zeggen dat we niet het juiste gereedschap hadden. Ik vind het ook niet zo gek dat VW een modificatie heeft doorgevoerd en er voortaan een een normale zeskantbout inzet. Maar goed, het juiste gereedschap wordt vandaag gehaald en dan is het zo gepiept. We hebben de hoes (met een erg klein gaatje) netjes ontvet en er een halve rolducktape omheen gedraaid, daar komt geen drup meer uit en volgende week als ik tussen de vakanties door thuis ben komt de nieuwe hoes erop. ( Maar ik houd dus echt wel elke dag de binnenkant van mn velg in de gaten om te checken of er vet opzit)

 

Aan de andere kant was de hoes echt ver heen, ik kon er 4 vingers insteken. Maar daar zat de bout van de bovenste draagarmen moervast, dat wisten we al van toen de Koni set eronder ging. Dus maar weer 'even' de hele veerpoot eronderuit. Al met al een klein uurtje werk, het is gelukkig alleen een kwestie van schroeven, en aan die kant is alles weer gefixed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden