Ga naar inhoud

Waarmee ´verwennen´ jullie leer?


ReflexSilver

Aanbevolen berichten

ik heb Car Smell Vanilla van CG (Chemical Guys)

 

menno heeft nu de New Car Smell

 

aha! Even bij leko gekeken: 18 euro zoveel incl.verzenkosten

binnenkort maar even een bestellinkje plaatsen :wink:

 

AIR-102-1

De geur van nieuw leder in het interieur van uw auto versterkt het luxe gevoel. Ondanks dat uw wagen misschien al een dagje ouder wordt houdt uw de ambiance levendig door de geur van het leer op te halen. Simpel weg op het tapijt, onder de vloermatten of in de luchtroosters sprayen. Wordt geleverd in een 16 OZ (472 ml) flacon met sprayer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Ik heb dus sinds kort ook leer. Nu wil ik wel in de meg stal blijven met me spulletjes. Ik ben niet zo uitgebreid als jullie maar toch wel dik tevreden over de paar zaken die ik van hun gebruik.

 

Dit spul is kwestie van insmeren, laten intrekken minuut of 5 ofzo? En dan uitsmeren of hoe moet ik dat zien?

 

Verder zie ik op de site van leko meerdere spullen...

 

Rich Leather Aloë Cleaner Step 1

Rich Leather Aloë Conditioner Step 2 Ik denk dus dat die bij elkaar horen. En dus idd in 2 stappen moeten worden gebruikt?

 

Gold Class Leather Cleaner & Conditioner

 

Welke kunnen de kenners mij aanraden? En wat gebruiken jullie om het erop te smeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan iemand dan tenminste een uitleg geven hoe dat van meg werkt?

 

Welke is beter?

 

Rich Leather Aloë Cleaner Step 1

 

Rich Leather Aloë Conditioner Step 2

 

Gold Class Leather Cleaner & Conditioner

 

En wat is het verschil tussen step 1 en 2? Of zoals ik zelf denk met je die dus samen gebruiken?

 

Ik ben namelijk een redelijke leek op dit gebied. Kwam er met mazzel achter dat ik een winkel in de buurt heb die meg verkoopt. Maar de uitleg daar en de behulpzaamheid is niet al te best.

 

Dus HOOP ik hier wel ff van de vakmannen wat hulp te krijgen over welk product ik het best kan kiezen en dus ook waarom! Wat juist dat vind ik ff belangrijk.

 

Dus ik HOOP op genoeg reacties, want aan de poets topics te zien moeten hier toch wel genoeg mannen rondlopen die hier een uitgebreid antwoord op hebben zeker??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij step 1 maak je het leer schoon. Daarmee haal je al het vuil weg.

Stap 2 is om het leer te voedden, dus daarmee krijgt het zijn 'glans' en soepelheid weer terug.

Dus ja, die gebruik je samen. ;)

 

Heb het ook even op moeten zoeken hoor :angel:

:thumb:

 

Aangezien ik al begreep dat dit beter ruikt dan die andere, denk ik maar dit te bestellen. Maar zat een beetje met de vraag of het idd beide nodig was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een ander forum kreeg ik dit als antwoord nadat ik melde deze 2 producten te nemen:

 

Die werkt zeker goed.

 

Heb er al mooie resultaten mee behaald.

 

Het beste eerst de stoelen goed schoonmaken. met water enz.

ik gebruik daarvoor altijd de all purpose cleaner van meguiars. lichte soort van ontvetter.

 

Dan de leather cleaner goed inwerken met een padje.en als je het helemaal goed wilt doen. alle naden enz met een zacht kleding borsteltje inwerken.

 

Dit misschien meerdere keren herhalen. ligt eraan of er vervuiling af blijft komen.

 

Dan de stoelen goed inmasseren met de conditioner en die een goede tijd in laten trekken.

En dan afnemen. ;)

 

Of de iets uitgebreiderde versie:

 

http://autodetailing.nl/forum/showthread.php?t=44

 

Zeker de moeite waard om te lezen. ;)

 

sccs

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden