Ga naar inhoud

Uitbouwen van koplampen 3bg


passatvw

Aanbevolen berichten

Hallo, ik kwam er achter dat er 1 lamp van mijn grootlicht (die achter helderglas) het niet meer deed, nu had ik afgelopen weekend mijn dimlichten vervangen, maar ik kom niet bij mijn lampen van mijn grootlicht, nu ben ik achtergekomen, dat mijn vingers niet lang genoeg zijn, dus moet ik ze uitbouwen.

 

Wie heeft dit al eens gedaan, en wat moet ik allemaal los halen (ik was niet van plan om dit door mijn stealer te laten doen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het dimlicht, was niet zo moeilijk, maar die achter het heldere glas, grootlicht en stadslicht...

 

Ik was er al aan begonnen, maar er zijn 2 schroeven aan de bovenkant, en heb de grill ook losgemaakt, maar voor de rest zit hij toch ergens aan de onderkant vast. De bumper demonteren dat wil ik voorloppig niet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal ga ik vaak een frisse neus pakken tussen de middag. Met dit weer is alleen de 'luifelroute' maar interessant.. Waar blijft het voorjaar ? Oh nee, eerst nog vorst volgende week..

 

Maar jij je zin. Ik ga verder met archiveren. Dat is echt zo'n vrijdagmiddagklusje..

 

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een mailtje gehad, en die vertelde me dat je de knipperlichten moest demonteren en dan kon je net langs om een torx teverwijeren en Presto, gaat het strax even proberen (!@#@$%@&^ weer)

Ik wilde echt niet de helebumper demonteren voor 1 lampje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukt, btw is aan de passagierskant, maar zoals Chippie schreef:

"Knipperlicht demonteren van een 3BG?

Dat is één unit.... of ben ik gek aan het worden?" en ik heb een buurjongetje gevraagd of die het lampje eruit wil draaien en vervolgens de nieuwe erin, het is echt niet te doen met volwassen handen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden