Ga naar inhoud
  • 0

Levenduur en verzendkosten draagarmen Ebay


rinse

Vraag

Hallo allemaal,

 

Wat zijn de verzendkosten als ik een setje draagarmen bestel in Duitsland via Ebay.

Wat is de levensduur van een setje Meyle of Febi ongeveer. Moet ik hier denken aan 5 jaar of 10 jaar of toch eerder 2 jaar?

 

Rinse

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bedankt voor je antwoord!

 

Mijn garage zegt dat alle imitatie draagarmen tijdelijke middelen zijn, dus ook die van Febi en Meyle. Volgens hem ben ik volgend jaar weer op hetzelfde punt. Ik wil dus graag weten wat jullie ervaring is met Meyle en Febi omdat ik hier op het forum lees dat dit toch wel goede merken zijn. Als ik er een jaar of 5 mee verder kan vindt ik het een goede optie.

 

Ik begrijp dat de verzendkosten afhankelijk zijn van deze dingen maar er zijn toch mensen hier die dit al besteld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De Dealer zegt wel meer, zodat ze ons een oor kunnen aannaaien. Denk je dat alle onderdelen die voor de VW zijn, geproduceerd worden in een VW Fabriek?

 

Zij kopen ook maar onderdelen in met hun eigen Logo erop (Denk aan Huismerk Albert Hein)

 

Ik heb de Febi set gekocht en deze bevalt me vooralsnog prima. Verzendkosten waren 16 euro. Ik rijd er nog niet zolang op, maar ik ga in Juli naar Turkije op vakantie. Zal in 1 maand ruim 15000 km rijden. In mijn tour de la Europe rij ik door de Balkenlanden (Servie, Kroatie, Bulgarije) die bekend staan om hun zeer slechte wegen die meer op gatenkaas lijkt dan op asfalt. Dit alles met Eibach veren en 18" Velgen, dus zal na mijn vakantie wel een goed beeld hebben, hoe stevig de Febi's nu eigenlijk zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als ik ooit nog eens aan de beurt ben ga ik het volgende doen, dit voor de levensduur. Meyle draagarmenset 116 050 0020/HD of 0029/HD (0020 versie is zonder de stabilisator armpjes). En dan de stuurkogels van de S4/RS4 Meyle 116 050 0008/HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou de kogel is door de kerk hoor! Ik heb uiteindelijk in Oberhausen een Febi setje opgehaald, bij de garage hier in Enschede er onder laten zetten voor 175 euro en de volgende dag een APK keuring gedaan en geen enkel probleem!

Kan ik weer een jaartje rond tuffen in mijn passat!

 

Bedankt allemaal voor de goede raad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden