Ga naar inhoud
  • 0

Nokia GSM i.c.m. bluetooth carkit 3C


Eric

Vraag

Heb sinds vandaag een nieuwe GSM en dus ook een nieuwe houder voor deze gsm voor in de carkit.

Deze werkt alleen nog mar d.m.v. Bluetooth, nu was het aanmelden niet zo'n probleem.

Het bellen gaat prima: radio gaat op mute en gesprek is te horen.

Maar als ik nu iets via het mune van de GSM opzoek gaat de radio ook op mute en hoor je alle toetsbdieningen ook via de radio, hier wil ik graag vanaf.

Had dit probleem niet met vorige (niet bluetooth) GSM.

 

Iemand een idee? Instelling in de GSM?

 

 

Eric

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Geluid van je mobiel uitzetten.

 

ALs ik mijn nokia in de houder plaats. Dan schakeld hij over naar een "profiel" In dat profiel staat dan het toetsenbord geluid uit.

 

Alleen sms en bellen maakt hij geluid. Anders gaat idd de radio steeds op mute.

 

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat klopt, maar bluetooth wordt niet als een profiel gezien. Dat gebeurde inderdaad wel met m'n vorige GSM in de carkit. Want dan was er een "echte" verbinding met de carkit en dus werd het carkit profiel gebruikt, nu dus niet meer....

 

B.t.w. het uitzetten van het toestenbord geluid heeft wel een positief effect gehad, nu alleen nu mute bij maken en ontvangen van een sms

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kan het niet gekoppeld worden aan een profiel als hij een verbinding heeft met bleutooth.

 

Dat zou het mooiste wezen.

 

Als je de mobiel en in de houder steekt gaat hij dus niet over naar "carkit profiel"zeg maar.

 

Dat zou het mooiste wezen.

 

Succes verder, ben wel benieuwd hoe het opgelost kan worden !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je de mobiel en in de houder steekt gaat hij dus niet over naar "carkit profiel"zeg maar.

 

Dit is nu juist het probleem, de houder is niets anders dan een laadstation geworden en dus herkent de gsm niet dat hij in een carkit zit want hij is tenslotte d.m.v. bluetooth met de rest van de carkit "verbonden".

 

Ben bang dat ik met dit nadeel moet leven......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Gast Anonymous

Eric,

Over een paar weken heb ik um. Incl houder voor ook een Nokia (6300). Ben ook rzand nieuwsgierig hoe dat gaat lopen. Ik weet wel dat met de Parrot in de Vectra ook een soortgelijke ervaring had.

 

Groetn oet Twent 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden