Al weer een weekje geleden stelde ik hier een vraag over het variabele inlaatsspruitstuk bij van mijn Passat 3B 1.8 20V (bouwjaar nov 2000).
Niemand heeft nog gereageerd...
Ik kan mij niet voorstellen dat ook niemand hier op dit forum vol deskundigen(en professionals) mij daar niet over kan vertellen...
Het item is ook gelezen, maar tot nu toe geen reactie.
Ben ik de enige 'gelukkige' die de 'klep' in dat spruitstuk moest laten vernieuwen (euro 157,- ex. arbeid) omdat het (kunstof)mechanisme was afgebroken??
En wat is eigenlijk de functie van een dergelijk variabel spruitstuk?
Ook de temperatuursensor, achter op het motorblok, bleek een storing te melden bij de computerdiagnose.
Is deze sensor de oorzaak geweest van het niet willen starten met nog warme motor, waar ik eerder afgelopen maanden een vraag over stelde?
Kan één van jullie alsnog mij over beide vragen wat vertellen?
Vraag
Passatter
Beste forumers!
Al weer een weekje geleden stelde ik hier een vraag over het variabele inlaatsspruitstuk bij van mijn Passat 3B 1.8 20V (bouwjaar nov 2000).
Niemand heeft nog gereageerd...
Ik kan mij niet voorstellen dat ook niemand hier op dit forum vol deskundigen(en professionals) mij daar niet over kan vertellen...
Het item is ook gelezen, maar tot nu toe geen reactie.
Ben ik de enige 'gelukkige' die de 'klep' in dat spruitstuk moest laten vernieuwen (euro 157,- ex. arbeid) omdat het (kunstof)mechanisme was afgebroken??
En wat is eigenlijk de functie van een dergelijk variabel spruitstuk?
Ook de temperatuursensor, achter op het motorblok, bleek een storing te melden bij de computerdiagnose.
Is deze sensor de oorzaak geweest van het niet willen starten met nog warme motor, waar ik eerder afgelopen maanden een vraag over stelde?
Kan één van jullie alsnog mij over beide vragen wat vertellen?
Link naar reactie
Delen op andere sites
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten