Ga naar inhoud

comfortmodule ellende


erodona

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb problemen met mijn comfortmodule passat 3b5 uit 1999. Ik heb 2 maanden geleden met vds pro en vag-com wat uitgelezen en zo geprogrameerd dat de ramen open/dicht gingen met AB. Alles werkte perfect. Nu dus niet meer. een na het ander valt uit. Wat doet het nu niet meer:

 

Spiegelverstelling/interieur verlichting/AB open/dicht., Ramen open dicht.

 

Het enige wat het nog doet is de CV via het slot op de bijrijderspositie. En als die de deuren in open stand zet dan kan ik met de knop vanaf de bestuurderskant de deuren open en dicht doen. Als laatste moet ik dus handmatig mijn deur op slot doen.

 

IS nu mijn module naar de k@#$% of is het het slot in de bestuurdersdeur die dit allemaal heeft veroorzaakt. Ik heb wel water gehad in de auto via de bekende onbereikbare plug onde de accu maar de waterschade is heel beperkt gebleven en de comfortmodule onder de mat is kurke droog en vertoond geen waterschade of wat dan ook. Ik was er net op tijd bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook myn module vervangen, niks werkte meer met de afstansbediening. In eerste instantie dacht ik aan het batterytje, maar dat was het niet. Kon de auto alleen nog maar op en van slot doen met de sleutel in het slot, dan werkt de cv wel. Myn module was ook niet nat, kon je niks aan zien. Toch vervangen 50 euro(sloop) , sleutels inlezen, probleem verholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoe leer je de sleutels opnieuw in?? Mijn comfortmodule is ook net stuk gegaan. Ik ging alleen maar een interieurlichtje vervangen en opeens niks deed het meer..dus ik heb de module eruit gehaald maar geen nattigheid of wat dan ook dus ik denk dat het echt met vds pro te maken heeft!!

 

Ik moet morgen dus een comfortmodule halen maar zijn de sleutels makkelijk zelf in te leren of moet dat gedaan worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks vdub voor t aanbod maar kben er net achter gekomen dat t miss niet aan de module ligt..kheb er net 1 gevonden maar die werkte ook niet..weet één van jullie of er ergens een relais of zekering voor de module is?En waar? Btw de module viel pas uit toen k t lichtje ging vervangen..dus interieurlicht,cv dmv afstandb en elektrische ramen werken niet..als k sleutel in t slot doe gaan de deuren open..zelfs als k de sleutel erin draai en vast hou dan gaan de ruiten open

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff een vraagje achteraf..Is het niet handig om de comfortmodule waterdicht te verpakken? Of kan dat niet zomaar. Ik hoor/lees best vaak dat de module door water in het interieur ermee ophoudt en dan denk ik beter voorkomen dan genezen.. Miss dat 1 van de forummers een idee heeft om het waterdicht te maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden