Ga naar inhoud

Vandaag de krabbel gezet. Volgende week not...11 april!!!


blastaway

Aanbevolen berichten

ach je bent niet de enige die moet wachten.... ik tot tenminste eind mei maar volgens de dealer kan het zo half juni worden....tot die tijd sinds vrijdag een nieuwe 407 SW voor de deur en vandaag de oude 407 van mijn vorige werkgever ingeleverd.

 

maar succes met wachten en aftellen.

 

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast TheoStek

Proficiat met je nieuwe aanwinst..

Toch ben ik benieuwd of de garage/dealer ook de airco een service onderhoud heeft gegeven, misschien dat je daardoor langer moet wachten.

 

Liefde maakt blind? en vaak vergeet men belangrijkere aspecten dan alleen het uiterlijk.

 

Een garage/dealer: waar ze op kunnen besparen verrichten ze niet uit..

Er is natuurlijk garantie, maar wat zeggen de voorwaarden.?

 

Ik zeg altijd, je weet wat je hebt maar niet wat je koopt..

 

veel rijgenot straks..

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja... :-(

Ik ben er toch wel een beetje verdrietig om. Wilde hem al lekker gaan poetsen enzo... Maar dat gaat nu dus niet door. Snik!

 

Moet je het vrouwtje tot die tijd maar even helpen met poetsen in huis. Of wordt die al helemaal gek van je? :shock::mrgreen:

Maar inderdaad balen, ik kan me dat heel goed voorstellen :-( Als je een auto hebt gekocht wil je er mee touren en poetsen, niet nog 2 weken wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snik...

De levering is pas vrijdag 11 april. Er zat een kras op de bumper (had ik ook gezien met proefrijden) en die willen ze ook laten spuiten alvorens te leveren. De verkoper is wel erg ok. Hij merkt ook dat ik een echte liefhebber ben en wilt de auto 100% hebben. Daarnaast wil hij hem ook graag zelf aan me leveren. De 10e was ook mogelijk, maar dan had hij verlof...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden