Ga naar inhoud
  • 0

Inbouwnavigatiesysteem Passat 3BG


Passatrijder

Vraag

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ligt eraan wat je precies wilt of het dubbeldin is ja of de nee. Als je origineel VW wilt hebben dan is het inderdaad een dubbeldin. Ikzelf heb er een Becker inzitten en deze is enkeldin. Ik ben erg te spreken over de Becker. Snelle routeberekeningen, TMC, routes van een geheugenkaartje, mogelijkheid om MP3's af te spelen op cd OF van je geheugenkaartje, Blauwtand erin.. enz,...

 

Dus om te beginnen : wat zijn je wensen? Heb je nu een enkeldin radio? wil je per se naar dubbeldin?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoef niet perse dubbeldin, al zien de originele VW navigatiesysteem er goed uit. Het lijkt me vooral makkelijk als alles vast in de auto zit, zodat ik niet steeds alles moet in- en uitbouwen. Maar als ik geld in die dubbeldin+ een luxe VW navigatie-systeem steek, dan moet t natuurlijk wel goed werken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een Pioneer Avic D3 in mijn wagen zitten, het is wel een 3c maar dubbeldin is dubbeldin dus maakt niet uit in welke wagen die zit.

 

En ik ben hier supertevreden van, dvd navigatie, touchscreen, speelt MP3 dvd, divx...

 

Heb er ook een ipod kabeltje bijgekocht (19€) en hiermee komt letterijk de ipod touchpad op het scherm

Je kan ook gewoon adres intypen wachten die hij ingeladen heeft en gewoon de cd s afspelen , dan kan je wel geen TMC ontvangen.

Werkt 10maal beter dan die slome mfd van vw ... Die had ik in mijn golf4 zitten.. + mfd heeft niet de helft mogelijkheden van de Avic..., of ja mischien wel maar dan moet je weer voor een aanzienlijk bedrag dietz materiaal en dergelijke kopen....

En vergeet niet geen enkele mfd kan id3 tags van de ipod of mp3cd weergeven met uitzondering van de rns500/510...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Beste allemaal,

Ik ben me aan het orienteren op een geschikt navigatiesysteem. Heb nu een Garmin 660 met TMC (los dus) maar het lijkt me mooi als alles ingebouwd is. Zag dat daarvoor dubbeldin nodig is.

Wat zijn de goede navigatiesystemen voor een Passat variant 2004 (3BG)

Ik zou gewoon voor zo'n helemooie gaan, :lol:

33dlbit.jpg

10zx0yu.jpg

De cd, mp3, dvd, foto dvd, kortom een apparaat dat alles afspelen kan die zit in de arm leuning, daar heb ik helaas geen foto van gemaakt.

Antonio heb er wel een foto van cd speler :roll:

9thfgn.jpg

wsaf7q.jpg

Nou toch bezig ben deze er ook maar bij lekker weertje vandaag lekker gewassen.

2wlsgoo.jpg

Mooi he dat rem blokje gewoon de hoge druk spuit op gezet alleen van voeren worden ze niet meer mooi daar moet echt wat aan gedaan worden

xapi6o.jpg

Nu nog met 4300 kelvin binnen kort 8000 kelvin

2nq447n.jpg

4vmo91.jpg

 

Zo heb u wel een voorstelling als het is ingebouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Beste allemaal,

Ik ben me aan het orienteren op een geschikt navigatiesysteem. Heb nu een Garmin 660 met TMC (los dus) maar het lijkt me mooi als alles ingebouwd is. Zag dat daarvoor dubbeldin nodig is.

Wat zijn de goede navigatiesystemen voor een Passat variant 2004 (3BG)

Ik zou gewoon voor zo'n helemooie gaan, :lol:

 

Is inderdaad niet verkeerd, maar snap persoonlijk echt niet waarom het altijd alleen maar de MFD moet zijn :roll: , deze is natuurlijk OEM, maar ik heb zelf een mfd2 gehad en nu de pioneer avic d3, dus ik ben in de positie om te vergelijken, en ik kan u verzekeren dat de avic er met kop en schouder boven steekt... gewoon door snelheid, schermkwaliteit, uitbredingsmogelijkheden zijn er (bijna) niet, omdat de avic al alles kan...lol

Heb nu zelf geen foto van in mijn wagen, maar zal deze zo snel mogelijk maken, dus heb nu snel ff ééntje van het net gehaald, maar bij mijn wagen is het zo goed als identiek, en zeg nu zelf dit is toch ook een superbeeld he....

post-4184-1423822624,5224_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden