Ga naar inhoud
  • 0

passat bj '91 19td 320000KM


mario

Vraag

ben hier weer,

 

nog altijd geen oplossing voor het starten van mijn passat.

alles is nu vervangen, batterij, alternator, gloeikaarsen en nu deze week de injectoren, pomp hebben ze ook getest alles goed...

maar toch wil hij nog steeds niet,

wat ik raar vind is het volgende , met de stroomtang meet ik 58 A door de gloeikaarsen ( wat normaal is denk ik ) maar als het lichtje in het dachbord uitgaat blijf ik stroom meten, mijn batterij moet dus 58 A leveren voor de kaarsen en dan nog eens een zekere hoge stroom leveren voor de starter, pas als de motor een bepaalde tijd draait valt de relais van de gloeikaarsen af, dat hoor je aan de klank van de motor ook.

is het normaal dat de gloeikaarsen en starten samen stroom trekken??

in het verleden heeft men in de garage daar eens een nieuwe relais in gestoken, nu is natuurlijk mijn vraag of de werking " normaal " is

 

het type relais is : siemens 72ZV 200 met markering nummer 102

kent er iemand de juiste werking en schakeling daarvan?

 

ik dacht dat die relais een soort tijdrelais was die een tijd de voorverwarming inschakelt

 

dank bij voorbaat,

 

Mario

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

zit er een katalysator onder uwe auto .

die kan volledig verstopt zitten en dan start den auto ook niet (al meegemaakt).

kompressie kunt ge ook laten meten dan weet ge als de zuigers en de kleppen niet defect zijn .

en verder hebt ge bijna alles vervangen .

ow ja de distributie al laten nakijken als die niet versprongen is .

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden