Ga naar inhoud

mario

Members
  • Aantal items

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over mario

  • Verjaardag 07-08-1973

Profile Information

  • Plaats
    Belgie / Izegem

mario's Achievements

0

Community reputatie

  1. ben hier weer, nog altijd geen oplossing voor het starten van mijn passat. alles is nu vervangen, batterij, alternator, gloeikaarsen en nu deze week de injectoren, pomp hebben ze ook getest alles goed... maar toch wil hij nog steeds niet, wat ik raar vind is het volgende , met de stroomtang meet ik 58 A door de gloeikaarsen ( wat normaal is denk ik ) maar als het lichtje in het dachbord uitgaat blijf ik stroom meten, mijn batterij moet dus 58 A leveren voor de kaarsen en dan nog eens een zekere hoge stroom leveren voor de starter, pas als de motor een bepaalde tijd draait valt de relais van de gloeikaarsen af, dat hoor je aan de klank van de motor ook. is het normaal dat de gloeikaarsen en starten samen stroom trekken?? in het verleden heeft men in de garage daar eens een nieuwe relais in gestoken, nu is natuurlijk mijn vraag of de werking " normaal " is het type relais is : siemens 72ZV 200 met markering nummer 102 kent er iemand de juiste werking en schakeling daarvan? ik dacht dat die relais een soort tijdrelais was die een tijd de voorverwarming inschakelt dank bij voorbaat, Mario
  2. mario

    passat 1991TDI

    met een tank ( 70l ) rijdt ik ongeveer 1100km , moest het de dieselpomp zijn zou ik dan geen groter verbruik hebben? als er nu één injector niet werkt dan draait hij toch op drie poten en zou het motorblok toch meer liggen schudden of niet? k' ga kijken of ik vandaag aan nieuwe injectoren geraak, als je nieuwe insteekt moet er dan aan de pomp geregeld worden? t' is raar bijna alles is vernieuwd wat met het starten te maken heeft, met uitzondering van de injectoren ,en toch wil hij nie. alvast bedankt, Mario.
  3. mario

    passat 1991TDI

    k' heb efkes de papieren van de auto erbij genomen cilinderinhoud : 1896cc vermogen 55Kw op het motorblok staat er ook vermeld TD dus veronderstel stel ik dat deze wagen toch een 19 TD. is inderdaad geen TDi sorry de brandstofleidingen zijn enkel maanden geleden vervangen.
  4. mario

    passat 1991TDI

    bj 1991; 240000km, 19 TDI Groeten, Mario
  5. mario

    passat 1991TDI

    ik heb problemen met mijn passat, als hij warm heeft en ik start hem opnieuw duurt het een hele tijd voor hij aanslaat , dit probleem heb ik al enkele jaren. nu sedert deze week krijg ik hem koud ook niet of moeilijk in gang. de gloeikaarzen heb ik vervangen, startrelais vervangen, nieuwe batterij en alternator zitten er ook al in. gister wilde hij ook niet starten , alles nagezien, stroom van de gloeikaarzen gemeten stroom van de startmotor gemeten alles in orde. wat kan het zijn? de injectoren blijven nog over en de temperatuursonde. wie heeft raad dank bij voorbaat, Mario
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden