Ga naar inhoud
  • 0

parkeersensor naar binnen geduwd

Vraag

Geplaatst

Met veel plezier over kinderen die parkeersensoren naar binnen duwen gelezen. Ik dacht zoiets zal mij niet overkomen nadat een struik een van de sensoren een beetje naar binnen geduwd had. Slim dacht ik te zijn door een slangetje op de sensor te plaatsen en daarna vacuüm te zuigen. Helaas zat de sensor al zo diep dat hij met een klein duwtje naar binnen is gevallen. Hij werkt nog steeds maar hoe krijg ik hem in vredesnaam weer terug in zijn houder?

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Weet het niet zeker meer maar zou kunnen dat als je de grille van het mistlicht eruit haalt je dan wel aan de sensor houder kan komen.

• 0
Geplaatst
2 hours ago, wulfke said:

Weet het niet zeker meer maar zou kunnen dat als je de grille van het mistlicht eruit haalt je dan wel aan de sensor houder kan komen.

Ga ik eens proberen, nu op een mooie droge dag wachten

• 0
Geplaatst
On 25-9-2024 at 19:14, wulfke said:

Goed idee was dit; mistlicht eruit gehaald en zo kon ik vrij eenvoudig de sensor terugduwen.  was maar 5 minuutjes werk.  Daar weken tegenaan zitten hikken want andere ideeën zoals de gehele bumper eraf halen lagen me zwaar

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden