Rikk Geplaatst 5 september Rapporteer Share Geplaatst 5 september (aangepast) Beste leden, Helaas alweer te lang geleden dat ik op dit forum ben geweest na een uitstapje (Tiguan). Nu ben ik van plan om a.s. zaterdag naar een Passat GTE Highline uit eind 2015 te gaan kijken. Km stand 146.000. Hebben jullie nog tips waar ik op moet letten tijdens het bekijken/proefrijden? Eventuele kwaaltjes of gebreken die je vooraf kunt vaststellen met bijv de DSG of het accupakket? Wellicht niet onbelangrijk, we gaan jaarlijks ook met de caravan op vakantie (1200km). Kort ander vraagje nog: Vanaf welk bouwjaar hebben die passats Carplay (android)? Alvast vriendelijk bedankt allemaal! Groet, Rik Ps. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar als ik op DSG of GTE zoek dan krijg ik enorm veel resultaten. Wat misschien al genoeg zegt😆. 5 september aangepast door Rikk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 5 september Rapporteer Share Geplaatst 5 september Je moet er geluk mee hebben, moet zeggen dat ik hier vrij weinig GTE's met problemen zie al gaan DSG's wel stuk bij de GTE en ook koelvloeistoflekkage in/naar het accupakket. Houd rekening met reparatiebedragen dan tussen de 2 en 4000 euro voor zoiets. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
JanSL Geplaatst 6 september Rapporteer Share Geplaatst 6 september Mijn Passat B8 (BiTDI) 2015-05 heeft NET-NIET de Carplay / Android Auto. Volgens mij zit dit er vanaf productiedatum 2015-06 (modeljaar 2016) wel in. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Marco456 Geplaatst donderdag om 20:26 Rapporteer Share Geplaatst donderdag om 20:26 @JanSL of als je geluk heb heeft de vorige eigenaar het geupgrade. zondag toch maar weer een passat gekocht. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten