Ga naar inhoud
  • 0

benzinelampje aan/uit


Bart Gerrits

Vraag

Hallo forum Vrienden

 

ik had even een vraag  de laatse tijd merk ik dat mijn benzine sneller op is

zodra die bij de reserve komt  gaat het lampje op 80 branden alleen klopt hier niks van

hij geeft dan aan nog 80 km en aantal km veder nog maar 50  gaat heel snel dus

nu komt het meest rare , de volgende dag kan ik weer 140 km rijden

 

wie oh wie weet wat dit is ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat zijn dan boordcomputer waarden veronderstel ik. Zie je dan effectief ook een wijziging in tank weergave (brandstofmeter), wijzer staat op een hogere waarde dan voor de laatste stop ?

Heeft u ook een indicatie in de teller van "te tanken hoeveelheid" ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dat zijn dan boordcomputer waarden veronderstel ik. Zie je dan effectief ook een wijziging in tank weergave (brandstofmeter), wijzer staat op een hogere waarde dan voor de laatste stop ?
Heeft u ook een indicatie in de teller van "te tanken hoeveelheid" ?
 
Beste wulfke

Ja de wijzer van de brandstofmeter gaat ook heen en weer de laatste vraag snap ik niet zo goed

Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
2 uren geleden, Bart Gerrits zei:

Beste wulfke

Ja de wijzer van de brandstofmeter gaat ook heen en weer de laatste vraag snap ik niet zo goed

Onderstaande is een voorbeeld vanuit een andere wagen maar in de Passat kan het vanaf bepaalde versie teller ook, heeft u dit actief staan in de teller bij voertuig info ?

571221cfe0d2b_MFDBijtankhoeveelheid1-SFE.jpg.27cebcc5fdc064a3759133f715ab93cb.jpg.9b1c3861de4077c7dcb363047d9144da.jpg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Onderstaande is een voorbeeld vanuit een andere wagen maar in de Passat kan het vanaf bepaalde versie teller ook, heeft u dit actief staan in de teller bij voertuig info ?
571221cfe0d2b_MFDBijtankhoeveelheid1-SFE.jpg.27cebcc5fdc064a3759133f715ab93cb.jpg.9b1c3861de4077c7dcb363047d9144da.jpg
 
 
Nee dat heb ik er niet tussen staan , zou het de tank vlotter kunnen zijn

Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden