Ga naar inhoud

volkswagen app


bert111

Aanbevolen berichten

Ik rij een passat gte bj 2019-2020 en heb op mijn smartphone de app volkswagen .

Nu vanaf 8 dagen wilt hij niet meer synkroniseren met mijn auto omdat hij mij een ID verificatie vraagt ( nieuw ) 

Ik probeer dus om de verificatie te voltooien wat dus niet wil lukken.

De app moet mijn ID kaart scannen en dit wil niet lukken , hij vraagt mij het land van herkomst ( B ) en laat mij dan weten dat 

het gescande document niet voldoet aan hun wensen , daarna vraagt hij mij het rijbewijs te scannen ( ik heb nog een papieren rijbewijs )

en ook dat wil niet lukken .....   pppfff  

Help ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het erom gaat dat het document een chip heeft en met NTFS uitgelezen kan worden. De papieren rijbewijs heeft sws geen chip en je ID kaart zal wss ook ouder als 3 jaar zijn. Zolang er geen chip aanwezig is kan je niet synchroniseren. Of even langs de dealer of hun via een andere weg het wel kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had hetzelfde probleem, het is een omslachtige procedure geworden.

Je moet de app IDnow Online installeren, de vragen beantwoorden en je wordt geld door een (slechtsprekende) Engelstalige hulplijn. Die met jou een aantal controles uitvoert (om te zien of je identiteit klopt). Daarna wordt een en ander vrijgeschakeld.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, PatrickDS zei:

Ik had hetzelfde probleem, het is een omslachtige procedure geworden.

Je moet de app IDnow Online installeren, de vragen beantwoorden en je wordt geld door een (slechtsprekende) Engelstalige hulplijn. Die met jou een aantal controles uitvoert (om te zien of je identiteit klopt). Daarna wordt een en ander vrijgeschakeld.

Succes.

dank je PatrickDS , ik ga het eens proberen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst (aangepast)

kleine update .

De app IDnow Online krijg ik niet aan de praat , als ik de app instaleer vraagt hij mij mijn ident-ID , en met de beste wil van de wereld weet

ik niet waar ik die moet zoeken .

De volkswagen app heeft vandaag na 10 dagen gesynkroniseerd met de auto , dus alles is terug goed , was misschien de VW -app die plat gelegen heeft.

De app zegt  mij nog steeds  "identiteit nog niet bevesgtigd , Nu bevestigen " ......( wat dus niet lukt , zie boven )

aangepast door bert111
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden