Ga naar inhoud
  • 0

Sfeerverlichting


subdin

Vraag

Beste allen, 

Wie heeft verstand van sfeerverlichting (in de auto)? 

Ik zou graag het voeten gedeelte en bij het dak een andere kleur geven dan mijn dash, portieren etc. 

In het overzicht wordt aangegeven dat dit kan maar als ik erop ga staan en kleur wil wijzigen dan wordt het toch als 1 geheel gewijzigd (ondanks dat alleen voeten selecteer). Ook lijkt het alsof het bij de voeten en dak niet anders dan wit kan? 

Ideeën? 

20240304_080256.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
13 hours ago, wulfke said:

Lichtsterkte kan afzonderlijk per groep geregeld worden, kleur instellen kan niet afzonderlijk per groep. 

Ah dat is spijtig. 

Ik had gehoopt dat bij de voeten ook een rode of blauwe kleur kon in plaats van het witte. 

Ik dacht op een van jouw foto's te hebben gezien dat jij een andere kleur had. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
7 uren geleden, subdin zei:

Ah dat is spijtig. 

Ik had gehoopt dat bij de voeten ook een rode of blauwe kleur kon in plaats van het witte. 

Ik dacht op een van jouw foto's te hebben gezien dat jij een andere kleur had. 

Ah, op die fiets. Je kan wel alle groepen multicolor maken. Dus je situatie nu is de lijnen op dash en in de deuren zijn RGB en de voeten en dakunit zijn wit ?

Ik verstond uit je vraagstelling dat je dak en voeten een andere kleur zou willen geven dan dash en deuren. Maar dat gaat dus niet (buiten wit dan). 

Je kan wel de boel hardwarematig ombouwen zodat de voeten als dak ook mee gaan met dezelfde kleur als deuren en dash. Voeten zijn relatief goed te doen. Andere led units plaatsen, kabelboom vernieuwen en coderen. Dak is gewoon uitwisselen maar deze RGB dak unit heeft een prijskaartje.

Hieronder een paar voorbeelden. 

20211121_165046.thumb.jpg.321bd42c96f344d0255bde0aebd73ac5.jpg20211121_165002.thumb.jpg.44d35a4be942449ba4f4d68d8e245418.jpg20211219_185138.thumb.jpg.3e4f866efafc98e825b9df230386a50d.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden