vlkswgnpsst Geplaatst 21 maart Rapporteer Share Geplaatst 21 maart Exact 3 maand geleden is mijn auto op jaarlijks onderhoud geweest bij VW (38000km) . Nu krijg ik vandaag melding : olieservice binnen 30 dagen . Vraag : Ga ik de auto nu weer moeten binnendoen of kan ik gewoon zelf olie bijvullen (5W30LL) en de melding resetten via mijn VCDS kabel ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vdub Geplaatst 21 maart Rapporteer Share Geplaatst 21 maart olieservicce en inspection zijn 2 verschillende dingen. Je hoeft dus geen olie bij te vullen, dan geeft ie nl een andere melding ik zou gewoon even met vcds de USA reset doen, dan reset ie zowel olie als inspectie Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 vlkswgnpsst Geplaatst 21 maart Auteur Rapporteer Share Geplaatst 21 maart Niveaus van remvloeistof , koelvloeistof en olie nagekeken en allen waren nog OK . Heb dan maar via de 0-knop + startknop zowel de olie als inspectie gereset . (had laptop niet bij de hand) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
vlkswgnpsst
Exact 3 maand geleden is mijn auto op jaarlijks onderhoud geweest bij VW (38000km) .
Nu krijg ik vandaag melding : olieservice binnen 30 dagen .
Vraag :
Ga ik de auto nu weer moeten binnendoen of kan ik gewoon zelf olie bijvullen (5W30LL) en de melding resetten via mijn VCDS kabel ?
Link naar reactie
Delen op andere sites
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten