Kevin Passat 2.0 Geplaatst 13 januari, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 13 januari, 2023 Goedendag allen. Mijn service boekje is vol geschreven, en ben eigenlijk zo stom geweest om in het begin toen ik de auto net had, om even een lege pagina een paar keer te kopiëren en te printen. Heeft iemand het service invul gedeelte op pdf staan? Ik wil graag alles ingevuld houden bij de auto namelijk. Mvg. Kevin. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 13 januari, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 13 januari, 2023 Goedendag allen. Mijn service boekje is vol geschreven, en ben eigenlijk zo stom geweest om in het begin toen ik de auto net had, om even een lege pagina een paar keer te kopiëren en te printen. Heeft iemand het service invul gedeelte op pdf staan? Ik wil graag alles ingevuld houden bij de auto namelijk. Mvg. Kevin. Kopieer een volle en maakten op de computer weer leeg, dan sla je die op. Hoe moeilijk kan het zijnVerstuurd vanaf mijn SM-G780G met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kevin Passat 2.0 Geplaatst 13 januari, 2023 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 januari, 2023 Voor de een makkelijk, voor de ander een heel gekl%#tIk kom niet verder als met paint, en dan nog lijkt het na een hele avond nergens op.Indien niemand iets digitaal heeft, dan zal ik wel uiteraard wel moeten. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Marco456 Geplaatst 13 januari, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 13 januari, 2023 Of wat kost een leeg boekje bij de dealer? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
R32 Geplaatst 13 januari, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 13 januari, 2023 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
R32 Geplaatst 13 januari, 2023 Rapporteer Share Geplaatst 13 januari, 2023 Heb je hier wat aan ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kevin Passat 2.0 Geplaatst 13 januari, 2023 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 januari, 2023 Precies deze inderdaad!Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kevin Passat 2.0 Geplaatst 13 januari, 2023 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 13 januari, 2023 Of wat kost een leeg boekje bij de dealer?Durf ik niet te zeggen. Dat zou ook nog eens kunnen. Maar een blaadje uitprinten vind ik ook prima. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten