WJT_ Geplaatst 26 maart, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 26 maart, 2022 Weet iemand met waarmee je het beste de uitlaatsierstukken van een B8 mee kan poetsen? Ik neem aan dat het chrome is? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wulfke Geplaatst 26 maart, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 26 maart, 2022 meguiars (All) metal polish Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
WJT_ Geplaatst 26 maart, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 26 maart, 2022 7 hours ago, wulfke said: meguiars (All) metal polish Ik heb Mag & Aluminum Polish van Mothers staan, daarmee gaat hij wel glimmen maar de zwarte spikkels krijg ik er niet af ( roetaanslag? ) Iemand suggesties? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wulfke Geplaatst 27 maart, 2022 Rapporteer Share Geplaatst 27 maart, 2022 Reinigen en doen blinken zal al lukken met gewoon wat wrijven en oppoetsen. Maar bij hardnekkige aanslag zal je uiteraard wat meer inspanning moeten doen. Densoods met mechanisch hulp (polijstpad voor op de boormachine bvb). Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
WJT_ Geplaatst 27 maart, 2022 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 maart, 2022 Ok dan ga ik maar eens iets van een konische polijst pad voor de accutol aanschaffen. Ik denk dat de DAP iets te groot is om er goed bij te kunnen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten