sluus Geplaatst 4 januari, 2022 Rapporteer Geplaatst 4 januari, 2022 Bij het vervangen van de bougies zag ik dat de schacht vol stond met olie. Klepdekselpakking dus gelijk vervangen. Nu zag ik dat 2 bougies aan de bovenkant waar de bougiedop opgaat, waren ingebrand. Betekend dit dat de bobine zijn beste tijd gehad heeft? Gevoelsmatigmatig lijkt de auto bij 70km per uur wat rommelig te rijden. Hebben nullie enig idee waar het inbranden vandaan komt? Het betreft een vw passat 1.8 20v 92kw bj 2000 met apt motor. sluus.
0 Vdub Geplaatst 9 januari, 2022 Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2022 zou het niet kunnen komen door die olie? Persoonlijk kan het zeker geen kwaad een keer een setje bobines te vervangen(of bobine en bougiekabels)
0 sluus Geplaatst 9 januari, 2022 Auteur Rapporteer Geplaatst 9 januari, 2022 Hoi Matthijs, Ik heb de bobines vervangen. Een wereld van verschil! De auto rijdt in ieder geval weer als vanouds. sluus
0 Vdub Geplaatst 12 januari, 2022 Rapporteer Geplaatst 12 januari, 2022 Mooi om te horen dat de auto weer goed rijdt!
Vraag
sluus
Bij het vervangen van de bougies zag ik dat de schacht vol stond met olie.
Klepdekselpakking dus gelijk vervangen.
Nu zag ik dat 2 bougies aan de bovenkant waar de bougiedop opgaat, waren ingebrand.
Betekend dit dat de bobine zijn beste tijd gehad heeft?
Gevoelsmatigmatig lijkt de auto bij 70km per uur wat rommelig te rijden.
Hebben nullie enig idee waar het inbranden vandaan komt?
Het betreft een vw passat 1.8 20v 92kw bj 2000 met apt motor.
sluus.
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten