Bedankt voor je reactie.
De verteerde slang zit aan de onderkant van het verdeelstukje vast en dat komt onder andere weer uit op de rembekrachtiger.
Het lijkt of het een onderdeel van het vacuum is.
Zie de foto
Beste allen,
Weet iemand waar deze slang voor dient en waar die op aangesloten is geweest?
Kan niet ontdekken waar die voor bestemd is.
Zit onder de verdeelstuk met de cijfers vast.
sluus
Beste allen,
Ik heb het volgemde probleem.
Als ik met de auto ongeveer 75 km p/u rijd in de 5de versnelling op deellast, dan lijkt de auto te schudden.
Geeft het gevoel dat je op onronde banden rijdt.
Trap je de koppeling in dan is het schudden weg.
Kan er niet achterkomen wat het is.
Hebben jullie enig idee?
Het betreft een Passat 1.8 20v 92kw uit 2000.
Met vriendelijke groet,
sluus
Beste Juul,Petroman en Vdub,
De andere CCM is geplaatst en hij doet het!
Ik heb de AB ingeleerd volgens de "how to" van dit forum.
Hartelijke dank voor jullies hulp!
sluus
Hoi Juul,
Binnenverlichting gaat dan ook niet aan.
Zojuist de auto weer gestart en weer ing het alarm af en de ramen niet open.
Heb toen paar keer hard op de doos waar de unit in geslagen en het alarm ging uit, de ramen weer open en de afstandbediening werkt ook weer op het ogenblik.
Heb de unit eruit gehaald, deze is droog.
Beste allen,
Ik denk dat mijn ccm het heeft begeven.
De afstandbdiening van de sleutel doet het niet meer, de ramen willen niet meer zakken en als ik de auto start gaat het alarm af.
Het alarm gaat na ongeveer een minuut weer uit.
Kan ik de ccm eventueel uitwisselen met een passat van het zelfde bouwjaar?
Of is de auto nu echt afgeschreven?
Het gaat om een passat 1.8 20V uit 2000.
sluus
Is het mogelijk dat als de 2 koelvloeeistofslangen die het dashboard ingaan naar de kachel en ze worden warm/heet dat de kachelradiateur alsnog dicht zit?
Beste allen,
Mijn kachel geeft geen warmte meer.
De slangen die naar de kachel in het dashboard gaan, worden wel heet.
Ook de zie ik zowel de blauwe als rode stangen/kleppen bewegen.
Maar geen warmte.
Zitten er nog meer kleppen met een motor?
De passat heeft climatronic.
Het gaat om een Passat 1.8 20V 92kw uit 2000.
sluus
Hmmm.... een paar jaar geleden ging de auto ook steeds zuiniger rijden.
Enige tijd later was de luchtmassameter kapot.
Dacht dat het misschien hier mee te maken had.