Ga naar inhoud

reset teller olieverversing


bert111

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn passat gte 11/2019 gekocht begin dit jaar bij een handelaar.

De kmstand was 18000 km met een onderhoud inbegrepen ( olie + filter + ?? )

Momenteel zit ik op 23000 km en mijn BC geeft mij "olie verversen binnen 25 dagen of 5000 km" ,  dan komt er ook nog op 

"onderhoud binnen 270 dagen of 6000 km "..

Ik heb gebeld bij een VW dealer met de vraag wat en hoe , het antwoord was " onderhoud op 30000 km"

Nu vraag ik mij af hoe ik de olieverversing " ding " kan weg krijgen , ik veronderstel dat de handelaar het niet kon of vergeten is ??

Dank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, bert111 zei:

Ik heb mijn passat gte 11/2019 gekocht begin dit jaar bij een handelaar.

De kmstand was 18000 km met een onderhoud inbegrepen ( olie + filter + ?? )

Momenteel zit ik op 23000 km en mijn BC geeft mij "olie verversen binnen 25 dagen of 5000 km" ,  dan komt er ook nog op 

"onderhoud binnen 270 dagen of 6000 km "..

Ik heb gebeld bij een VW dealer met de vraag wat en hoe , het antwoord was " onderhoud op 30000 km"

Nu vraag ik mij af hoe ik de olieverversing " ding " kan weg krijgen , ik veronderstel dat de handelaar het niet kon of vergeten is ??

Dank

 

Kan je dat niet in je boord computer doen bij instellingen. Dat kan bij mijn B7 wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Contact uit, op de 0,0 toets drukken tussen de tellers, dan contact aan en de rest volgen op de display enne, you tube staat vol met deze filmpjes..

Moet wel even erbij zeggen dat dan alles terug gereset zal worden, dus de service en service inspectie zal terug op 30d km staan en 365 dagen/of 2 jaar ofzo..

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, wulfke zei:

Contact uit, op de 0,0 toets drukken tussen de tellers, dan contact aan en de rest volgen op de display enne, you tube staat vol met deze filmpjes..

Moet wel even erbij zeggen dat dan alles terug gereset zal worden, dus de service en service inspectie zal terug op 30d km staan en 365 dagen/of 2 jaar ofzo..

dank je hoor , ik ga hiermee aan de slag 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden