Ga naar inhoud
  • 0

ACC Radar defect


janpieter

Vraag

goedenavond forumleden,

 

kunnen jullie mij mischien helpen met het volgende probleem? mijn acc radar is ermee gestopt ik heb alle bedradingen doorgemeten deze zijn in orde, signalen op de stekker kloppen ook ik kan er wel vanuit gaan dat de radar defect is, als ik de auto uitlees kom ik niet in de afstandsregeling. andere regelapparaten geven wel storing dat de acc niet beschikbaar is, maar laatste dagen blijft de storing even weg en na ongeveer 5 min rijden komt de storing erin ik heb de auto ook op dat moment uitgelezen dat het even werkt maar dan kom ik ook niet in de acc radar.

 

nu lees ik hier ook berichten dat een 3AA radar mogelijk is en dat hier de oudere SW ingezet kan worden? is er hier iemand die weet hoe dat werkt? ik heb evt zelf een VAGCOM met HEX adapter en beschik over Odis. 

 

weten jullie dan ook welk onderdeelnummer van de 3AA radar passend is? mij huidige onderdeelnummer is 3C0907567E.

 

ik hoor graag van jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
11 uren geleden, janpieter zei:

Probleem is zo goed als opgelost met dank aan @Jim78 en @Passat Rdi volgend weekend ga ik de auto uitlijnen en de radar kalibreren en dan hoop ik dat alles naar behoren werkt.

.

Als je een chasis nr geeft kan ik exact kijken wat er in jou auto zit, of heb je het nummer van de dealer gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

goedemorgen,

 

het is even geleden maar ben afgelopen week weer verder gegaan met het ACC probleem, ik heb nu via @Jim78 weer een radar kunnen bemachtigen en @Passat Rdi heeft voor mij de 3c0 Sw erop gezet maar het werkt nog niet helemaal, auto geeft nu aan ACC starting en geeft daarna gelijk aan acc niet beschikbaar. heb geprobeerd het systeem te coderen via coding dit lukt niet daar is een security acces voor nodig en de code die VCDS aangeeft werkt hier niet voor. ik heb even een log toegevoegd van alle meetwaarden van de acc en codering, abs codering en instr.paneel ( deze is vernieuwd). hopelijk kunnen jullie me verder helpen om dit op te lossen. als er nog meer logs nodig zijn dan kan ik dat toevoegen. 

alvast bedankt! 

 

MVGR,

Janpieter

Log-62SZTP.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden