Ga naar inhoud
  • 1

Passat variant B8 neerklappen achterbank hendel


AlterEgo

Vraag

Dag,

Ik merk dat de hendel om de achterbank neer te klappen in de koffer het aan de linkerzijde niet doet. Aan de zetel zelf kan ik wel nog de zetel neerklappen.

Iemand gekend met dit probleem? Ik zou dit zelf willen fixen, maar voor ik de hendel in de koffer losdraai vroeg ik me af of iemand anders hier al ervaring mee had? Ik denk dat de trekkabel niet meer in zijn behuizing hangt? Heb ooit hetzelfde gehad met een deurklink die het niet meer deed van een audi.

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ow okay! Indien effectief gebroken? Wilt dit dan zeggen dat ik de helft van het interieur moet afbouwen om te vervangen?

 

Edit: goeie tip. Ik zag het al. De kabel is niet gebroken maar de kabel zat niet meer in het lipje waardoor hij niet kon trekken. Is opgelost.

Bedankt, makkelijke klus. Gelukkig ben ik niks beginnen openschroeven in de koffer ;-)

aangepast door AlterEgo
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
7 minuten geleden, AlterEgo zei:

ow okay! Indien effectief gebroken? Wilt dit dan zeggen dat ik de helft van het interieur moet afbouwen om te vervangen?

 

Edit: goeie tip. Ik zag het al. De kabel is niet gebroken maar de kabel zat niet meer in het lipje waardoor hij niet kon trekken. Is opgelost.

Bedankt, makkelijke klus. Gelukkig ben ik niks beginnen openschroeven in de koffer ;-)

Nou dat is dan mzzl hebben, kom je goed weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden