B3rt Geplaatst 19 september, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 19 september, 2019 Ik heb een 3.6 CC met DSG (2009) met een schakelpook met de knop aan de zijkant. Nu vroeg ik me af of je deze 'plug and play' kunt vervangen voor een pook met de knop aan de voorkant (zie de foto's als voorbeeld) Het gaat dus puur om de pook, niet om de hoes of cover met de aanduidingen etc Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 19 september, 2019 Rapporteer Share Geplaatst 19 september, 2019 is niet plug & play. Dat is de pook van een B7. Met wat tijd en geduld en een fohn kun je m passend maken. Er zijn meer die dit in een B6 of CC B6 hebben. Ik heb zelfs de t complete dashboard incl alle knoppen omgebouwd naar B7 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 M.arco Geplaatst 2 maart, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 2 maart, 2020 Ff inhaken... de pook dient aangepast te worden, maar past de trim wel 1 op 1? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 dieseltje Geplaatst 2 maart, 2020 Rapporteer Share Geplaatst 2 maart, 2020 Nee Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
B3rt
Ik heb een 3.6 CC met DSG (2009) met een schakelpook met de knop aan de zijkant.
Nu vroeg ik me af of je deze 'plug and play' kunt vervangen voor een pook met de knop aan de voorkant
(zie de foto's als voorbeeld)
Het gaat dus puur om de pook, niet om de hoes of cover met de aanduidingen etc
Link naar reactie
Delen op andere sites
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten