Ga naar inhoud

B3rt

Members
  • Aantal items

    38
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

8 Neutral

Profile Information

  • Plaats
    Deurne
  • Naam
    Robert

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. zoals ik al aangaf, heb de gehele module niet, dus kan ook niets instellen.... Heb vrijwel dezelfde accu, er zat een varta in (de originele nog) en nu een bosch met exact dezelfde waardes, het schijnt dat de Bosch ook niet voorkomt in vcds en je de varta moet kiezen dan. Maar maakt verders niet uit gezien ik de gehele module niet heb om het in te stellen
  2. Dit zijn de settings die ik kon vinden mbt de fout meldingen van DRL
  3. ja dat staat er bij mij ook, echter ik heb een MDI geplaatst ipv de wisselaar, dus die optie moet wel aan blijven anders werkt mijn MDI ook niet meer (denk ik). De MDI doet het gewoon, alleen blijft het systeem 'zeuren' dat de wisselaar defect is.
  4. Al gedaan alleen staat daar geen cd wisselaar bij of tussen, long coding radio ook niet
  5. Groep 61 heb ik niet, in andere modules heb ik ook al zitten zoeken maar kan niets vinden over een batterij of energie beheer. Dan zal het dus wel niet nodig zijn....
  6. Ik heb enkele vcds vraagjes mbt coden van een CC uit 2009. 1. Is het mogelijk de check uit te zetten of het DRL lampje defect is? Heb voor vrijwel alle lampen dit (dacht ik) gevonden echter niet voor de DRL, voor stadslichten, dimlicht, mistlampen, kenteken etc etc, maar niet voor DRL dus. (ik heb bi xenon lampen welke een aparte DRL lamp heeft, deze werkt ook gewoon, wil alleen led gebruiken ipv halogeen, met led geeft ie nu een foutmelding dat de lamp defect is) 2. Hoe kan ik de cd wisselaar verwijderen uit het systeem, ik heb deze vervangen voor een MDI maar vagcom blijft een fout aangeven dat de wisselaar defect is. Ik kan nergens in vagcom vinden waar de wisselaar is aangemeld. Ook heb ik de MDI niet hoeven aan te melden, bij radio staat de optie USB/Wisselaar/AUX monitoring geactiveerd, dit zou ook zo moeten. De MDI deed het direct toen ik hem aansluiten, niks voor hoeven te coden dus. Maar ja, die originele wisselaar (was defect) die geeft dus nog steeds aan defect terwijl deze nu niet meer aanwezig is (ook na verwijderen fouten).
  7. Mijn accu is slecht (originele accu) en heb er een nieuwe ingezet. Ik dacht dat je de accu moet aanmelden via bv vcds of obd11 etc maar ik kan die optie niet vinden. De garage welke de accu heeft geleverd en gemonteerd heeft ook al gekeken met hun apparatuur maar ook hun konden geen optie vinden om de accu aan te melden. De vraag is nu, moet je bij een CC uit 2009 de accu nu wel of niet aanmelden? Wat gebeurd er als je deze niet aanmeld, de auto zelf geeft namelijk geen enkele storing of melding etc mbt de accu.
  8. hmmm had blijkbaar toch alles goed los gehaald er was wat grof geweld nodig om het kastje eruit te krijgen..... Het is los in ieder geval, de wisselaar kabel zat met een kabelbinder vast aan het frame, die kan dus nooit er helemaal uit, wel aparte constructie om dat zo vast te maken, het leek allemaal volledig origineel (zelfs op de kabel binder stond VW logo)... Nu de wisselaar eruit is kan de MDI erin, dan even testen en alles weer dicht schroeven en is dit projectje ook weer afgerond. edit: Alles werkt en zit er weer in, de upgrade van cd wisselaar naar een MDI is ook met succes afgerond
  9. en hoe haal je dat dan los? Ik heb al 4 schroeven los boven in 3 onder en een klepje verwijderd aan de zijkant maar dat kastje gaat niet los. Lijkt wel of het bovenaan in het midden nog ergens vast zit maar ik zou niet weten waar. Ik heb alles gedaan volgens dit filmpje maar geen beweging in te krijgen:
  10. Hoe verwijder je de originele cd wisselaar die in het dashbord kastje zit? Ik kan hem wel los maken met 2 sleutels maar hij schuift maar maximaal ca 5 cm naar voren toe en dan zit die ergens aan vast, ik vermoed dat de bekabeling hem verder vast houd. De vraag is nu, hoe krijg je deze er verder / helemaal uit, ik zie namelijk zo snel geen mogelijkheid om met mijn handen achter de wisselaar te komen om de stekker eruit te halen. Iemand een idee?
  11. We hebben redelijk lang gezocht naar de security code, niks kunnen vinden wat werkte, maar maakt niet zoveel uit, ik heb zowel vcds, obd11 als vcp om te coden Trouwens met geen van de 3 systemen was het mogelijk om het te coden, als het goed is kan het met de andere modules wel, lukt het niet met vcds of obd11 dan doe ik het gewoon met vcp
  12. Dit gaat me toch iets te ver om te modden, ik vervang de modules wel
  13. Thx dat had ik al geprobeerd, maar ik krijg zoals in voorbeeld connection failed error. Als ik dan de can TP20 optie gebruik krijg ik een security login error. Lukt gewoon niet, heb dit samen gedaan met iemand die zeer goed in coding, hij is verder gaan kijken met vcds en kwam erachter dat mijn modules niet geschikt zijn. Wil ik dit werkend krijgen zal ik andere deur modules moeten monteren, heb er inmiddels 2 gehaald van een passat variant uit 2010 maar moet ze nog monteren. De onderdeel nummers van deze andere modules zijn identiek aan die van Passat rdi enkele reacties hierboven, ze zijn dus geheel anders als die er nu in zitten.
  14. Thx.. Ergens ook een instructie hoe je snel en eenvoudig het deur paneel los haalt? Ben namelijk wel eens een keertje lang bezig geweest om het los te krijgen en bleek achteraf maar 1 schroefje en een speciale handeling te zijn. Waar zitten de schroefjes bv exact, moet je omhoog schuiven of enkel eraf trekken.
  15. is dat een kwestie van vervangen/omstekkerren om dienen die modules ook nog worden aangemeld of iets dergelijks, zit er geen components bescherming op? Is er ergens een instructie te vinden hoe ik het makkelijkste bij deze modules kom, hoe verwijder je bv de bekleding etc.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden