Ga naar inhoud
  • 0

Linker spiegel klapt niet meer in


B3rt

Vraag

Mijn linker spiegel klapt niet meer in (spiegel verstelling zelf werkt trouwens wel normaal), uit weet ik niet gezien hij dus niet in klapt..

De rechter spiegel doet het wel normaal, deze klapt dus wel netjes in en uit.

Als ik hem uitlees krijg ik alleen een foutmelding dat het motortje niet in orde zou zijn.

Enkele vragen:

- is dit een bekend probleem? (CC 2009)

- is er naast vervangen van de motor een andere oplossing?

- zijn deze motortjes eventueel los verkrijgbaar?

- is er ergens een how to te vinden hoe je dit zelf kan vervangen/repareren, hoe je bv de spiegel moet demonteren en/of het motortje kan vervangen?

 

Alvast bedankt voor enige tips.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ok bedankt.

Volgens mij heeft mijn spiegel ook auto dim (weet niet zeker, dacht van wel) en geeft ook licht aan de onderkant als je de deur open doet, natuurlijk is die ook verwarmd en verstelbaar en heeft ie geheugen standen gekoppeld aan de stoel positie.

 

Iemand een instructie hoe je de spiegel moet demonteren?

 

Bestaat er geen website over de CC met retrofits en instructies hoe je iets (zelf) moet vervangen/los maken etc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb in mijn cc bijna alle mogelijke retrofits gedaan ben er gewoon aan begonnen. Het zei met info en hulp hier en andere diverse fora zoals motortalk vortex drive2. 

Er staat hier ergens in de kb wel hoe je zo, n spiegel uit elkaar haalt. In dit geval heb je de zelfde spiegel als een passat b7 om uit elkaar te halen. Enkel is de voet anders dus geen b7 spiegel kopen ? maar wel de how to van de b7 gebruiken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden