Rob1n1985 Geplaatst 19 januari, 2019 Rapporteer Geplaatst 19 januari, 2019 Hallo weten jullie hoe de kap van het kofferdeksel van een passat b6 vast zit? De kap die om het raam zit. Is dit ook gewoon een klik systeem? Ik moet deze er namelijk afhebben om mijn achteruit rij camera te installeren
0 Diver Geplaatst 19 januari, 2019 Rapporteer Geplaatst 19 januari, 2019 (aangepast) Die zit geklikt, een beetje trekken en hij komt los, zit vast met die ijzeren klemmetjes. De onderkant zit vast met 4 schroeven en ook die klemmetjes. 2 schroeven achter de gevaren driehoek en 2 in de onderkant van de kap. 1 maart, 2019 aangepast door Diver 1
0 BARRY_TDI Geplaatst 19 januari, 2019 Rapporteer Geplaatst 19 januari, 2019 @@Rob1n1985 Welkom op het forum! Voorstellen is niet verplicht maar wordt zeer gewaardeerd. Je kunt jezelf en je passat voorstellen in het Ik ben.....En ik rij..... topic. Bent u blij met onze hulp, steun dan de club. Zo word je Full Member Veel leesplezier namens het moderatorteam. 2
Vraag
Rob1n1985
Hallo weten jullie hoe de kap van het kofferdeksel van een passat b6 vast zit? De kap die om het raam zit. Is dit ook gewoon een klik systeem?
Ik moet deze er namelijk afhebben om mijn achteruit rij camera te installeren
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten