Ga naar inhoud
  • 0
Log in om dit te volgen  
Martijn-kever

Velgen 8,5j et35 19inch

Vraag

Beste,

Rijdt er iemand rond met 8,5j velgen met et35 onder een 3c? Ik wil zeker weten dat dit kan/staat. Ze moeten niet buiten de kasten komen.

Alvast bedankt.

Martijn.

aangepast door Martijn-kever

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

19 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0

Als de auto niet verlaagd is zou het nog wel kunnen. Geen te brede band op laten leggen. Ik heb op 8,5J et 45 225/35x19 en dat is op het randje met fixe verlaging.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Hmm Oke. Ik wil hem sowieso verlagen. Grote velgen en niet verlagen staat ook niet. Ben bang dat t m dan niet wordt. Ben al zo lang op zoek naar een mooi setje :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Beste,

Rijdt er iemand rond met 8,5j velgen met et35 onder een 3c? Ik wil zeker weten dat dit kan/staat. Ze moeten niet buiten de kasten komen.

Alvast bedankt.

Martijn.

En met 3c bedoel je b6 of b7?

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Beste,

Alvast bedankt.

Martijn.

Ik rij er mee rond ,en vindt ze heel goed staan bij de auto....zijn Audi A8 velgen en het steekt niet echt uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Ik rij er mee rond ,en vindt ze heel goed staan bij de auto....zijn Audi A8 velgen en het steekt niet echt uit.

Heb je heel misschien een foto van jouw auto met die velgen eronder? Is hij ook verlaagd?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Heb je heel misschien een foto van jouw auto met die velgen eronder? Is hij ook verlaagd?

Ik maak straks een.foto,de mijne is niet verlaagd en wil dit ook niet

aangepast door Rachid17

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Ik Maar wel met een b7 weet niet of dat nog invloed heeft op de et waarde.

Uit me hoofd et38 met 9J 225/35 19

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Bedankt Rachid.

Dan weet ik genoeg. Gaan we opzoek naar een ander setje. Als iemand nog wat moois heeft liggen, hoor ik het graag!

Martijn.

Ik krijg er net 2 vingers tussen ook niet verlaagd.

19 inch 225/359bff5f691634b4ed5a915e599ab62d3c.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Dit is mijn passat op 19" velgen. Zijn 8,5J breed met ET45. Auto is rondom 12cm verlaagd en daar past geen vinger meer tussen doordat de velgen niet zo gek breed zijn en de et waarde gunstig is heb ik geen last met inveren of insturen, enkel wel eens met een vervelend hoge drempel maar verder niks. Deze wielen staan tevens ook te koop.743264043091466fd2fff06243b2e482.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Dit is mijn passat op 19" velgen. Zijn 8,5J breed met ET45. Auto is rondom 12cm verlaagd en daar past geen vinger meer tussen doordat de velgen niet zo gek breed zijn en de et waarde gunstig is heb ik geen last met inveren of insturen, enkel wel eens met een vervelend hoge drempel maar verder niks. Deze wielen staan tevens ook te koop.743264043091466fd2fff06243b2e482.jpg

Pow! Staat hem erg goed! Strakke wagen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden