Ga naar inhoud
  • 0

uitlaat w8 onder een tdi 4motion


kareltje

Vraag

hallo

 

ik wou even vragen of een uitlaat van een 4motion 1 op 1 uitwisselbaar is met die van een w8 :?:

 

dus dat de afmeting van de einddempers hetzelfde is

 

ik zal dan de einddempers wel af moeten zagen en stuk voor stuk plaatsen

 

nou laat uw gedachten er maar eens over heen gaan

 

m.v.g. kareltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Let er wel even op dat je een W8-spoilerlip moet kopen of je eigen spoilerlip moet uitzagen.

En inderdaad, het W8-uitlaatsysteem bestaat uit 1 geheel, dat van een 4-motion uit losse dempers met een andere diameter (52-42).

Ben benieuwd of het je gaat lukken, ik heb zelf ook een 4-motion :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

als hij er een postzegel op plakt en niet te hoge verzendkosten rekent

dan gaat het wel

 

halen is geen optie want hij woont in de buurt van berlijn en dat is een aardig stukje kachelen

 

we zullen zien ...........

 

een andere optie had ik ook al aan gedacht en dat is de twee pijpjes die nu naar beneden lopen afzagen

en dan links en rechts een uitsparing in het onderlipje maken en met 2x 70 mm verschroomt naar achteren

dat is meer het idee wat je ook regelmatig bij een a4 ziet

 

maar eerst even kijken of ik aan zo,n originele kan komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ja dat klopt

 

die had ik laatst ook gezien

 

het enigste waar ik me aan ergeren zou is dat er geen rook uit komt

 

het zijn gewoon sierstukjes en ik ken mijzelf dat is even mooi maar later gaan ze er toch weer onderweg

 

maar het lijkt wel super

 

maar ik wil eigenlijk iets wat recht naar achteren blaast en aangesloten is ( verwend he )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Advertentie klopt helaas niet. Het past namelijk niet, zoals hij beweert, op een 3B. Hij verkoopt namelijk een losse onderlip met toebehoren, en die onderlip lijkt bij een 3B wel los te zijn, maar zit in werkelijkheid vast aan de bumper. Dus bij een 3B (zoals die van mij) zal ik de hele bumper moeten vervangen :-( Bij een 3BG is die onderlip inderdaad wel een los onderdeel, wat dus ook te vervangen is door zo'n W8-onderlip...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden