hudeck Geplaatst 13 juni, 2018 Geplaatst 13 juni, 2018 Nou van het ene in het andere. Nu gaan mijn ventilatoren het begeven foutmelding na foutmelding. Zijn deze ventilatoren makkelijk uit te wisselen? Want heb een set op marktplaats gevonden. Thanks Sent from my iPhone using Tapatalk
0 hudeck Geplaatst 13 juni, 2018 Auteur Geplaatst 13 juni, 2018 Beide ventilatoren in het motorruim. Die zitten volgens mij op een kunststof frame voor de radiator Sent from my iPhone using Tapatalk
0 areikelboom Geplaatst 13 juni, 2018 Geplaatst 13 juni, 2018 Op 13-6-2018 om 11:53, hudeck zei: Beide ventilatoren in het motorruim. Die zitten volgens mij op een kunststof frame voor de radiator Sent from my iPhone using Tapatalk Dat klopt. Is als één geheel te vervangen. Is goed zelf te doen. Maar gaat het beste op de brug. Dan kun je de ventilator zo onderuit de motorruimte laten zakken.
0 Stephenvanengelen Geplaatst 13 juni, 2018 Geplaatst 13 juni, 2018 Kan ook via boven verwijdert worden. Even de luchtfilter buis en aan zuig mond weg. Dan de stekkers onder los. Is wat lastiger van boven maar te doen. En dan links + rechts 2 torx 30 schroeven er uit en je heb hem los Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 2
Vraag
hudeck
Nou van het ene in het andere.
Nu gaan mijn ventilatoren het begeven foutmelding na foutmelding.
Zijn deze ventilatoren makkelijk uit te wisselen?
Want heb een set op marktplaats gevonden.
Thanks
Sent from my iPhone using Tapatalk
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten