Ga naar inhoud
  • 0

Geoxideerde stekkers


Flying Dutchman

Vraag

Hoi lieve mensen,

 

Ik heb een dingetje met een me bak dan wel een sensor. Maar nu de storing weg is zoekt het wat lastig, dus ben ik wat stekkers aan het controleren.

Nu heb ik in de a-stijl passagierszijde wat stekkers die geoxideerd zijn. Daar gelaten of ze met mijn probleem te maken hebben zou deze graag schoon maken.

 

Ik heb geen pin-gereedschap dus kan en wil geen stekker uit elkaar pulken. Nu heb ik op het wereld wijde info centrum een product gevonden genaamd KONTAKT

 

KONTAKT 60 oplossen oxidaties

KONTAKT WL verwijderen oxidaties

KONTAKT 61 onderhouden vetten/smeren

 

 

Mijn vraag is:

heeft iemand hier ervaring mee. Of met iets anders om geoxideerde stekkers weer te fatsoeneren. Misschien iets wat ik tijdelijk kan doen en in de schuur heb staan omdat ik dit spul zou moeten bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

WD40? Stekker een paar keer in en uit doen en klaar. Is het heel erg dan even met een klein schroevendraaiertje krabben, aan de pinnetjes wel te verstaan.

Had begrepen dat WD 40 verspilde tijd was?!?!?!!

 

Beetje piele op die nono-pinnen met een schroevendraaier(tje)heb ik gedaan. Maar ik was nou niet echt onder de indruk de bezigheid en eventuele effectiviteit hiervan.

(Voelt halfbakken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kontakt 60 zit standaard (al jaren) in mijn gereedschapskist.

Wat al is aangegeven de stekkertjes schoonkrabben met een klein schroevendraaiertje en daarna inspuiten met Kontakt.

Of die verwijderaar goed werkt kan ik je niet vertellen helaas.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kontakt 60 zit standaard (al jaren) in mijn gereedschapskist.

Wat al is aangegeven de stekkertjes schoonkrabben met een klein schroevendraaiertje en daarna inspuiten met Kontakt.

Of die verwijderaar goed werkt kan ik je niet vertellen helaas.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Thx.

Ik gaat het maar gewoon proberen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden