Ga naar inhoud
  • 0

RNS510 geen verbinding met MFA


Hayawim

Vraag

Hallo,

 

Rijd nu een dik jaar in een 2013 Passat B7 met een RNS510. In februari van dit jaar werd bij het starten van de auto het scherm van de RNS zwart. Na een paar seconden kwam er een regel met kleine witte letters in beeld en na een tijdje starte de RNS weer op. Na dit voorval was de verbinding met de MFA weg. Dat wil zeggen, geen navigatie aanwijzingen, radiozender en volumesterkte meer in de MFA af te lezen.

Door een vriendelijk forumlid dit weer laten herstellen (bedankt Jaap!!) maar nu gebeurt vanavond weer precies hetzelfde bij het starten van de auto. Weer de verbinding met de MFA weg.

Heeft iemand enig idee waarom dit gebeurd en hoe dit op te lossen?

 

Gr.Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dank je. Was al veel langer lid van dit forum en had een hele tijd hier niet gekeken, was m'n inloggegevens kwijt en had ondertussen een ander e-mail adres gekregen enz.  Dit is mijn 4e Passat. Had een 3B 1.9 TDI(1998), 3BG 1.9 TDi(2003), een 3C 2.0 TDI DSG(2006) en nu dus een 3AA2.0 TDI DSG(2013)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

SW-versie 5218 staat er

 

Wim @@Hayawim

 

Het kan geen kwaad om daar eens 5274 op te zetten, gewoon een nieuwe installatie.

Daarbij gelijk de schijf te formatteren en weer in 3 partities te verdelen, zodat je kaarten ook weer fris op komen.

Dat van de kaarten zal moeten gezien bij nieuwe Firmware alles weg is.

 

Nou kom ik binnenkort naar Veenoord (familie) maar Alle @@dieseltje kan het ook voor je doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@Hayawim

Wim voor de firmware kan ik je niet helpen, ik ben daar niet zo bedreven in.

Dan moet je toch Fappie of dieseltje vragen.

Voor je vakantie kan ik evt. nog wel een keer VCDS eraan hangen, als je voor die tijd niet in de gelegenheid bent om je firmware te laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden