Ga naar inhoud
  • 0

rns510 geplaatst - paar instellingen wijzigen omgeving zeeland


wakes

Vraag

Goedemorgen heren

 

Ik heb onlangs een rns510 geplaatst in mijn net aangekochte B7. Alles op de rns lijkt te werken. Zo doet de radio het nog en de navigatie werkt ook goed. ik loop alleen tegen een paar probleempjes aan, hopelijk is er iemand in de buurt van Zeeland (de provincie) die mij kan helpen.

 

1. Er zat nog geen navigatie in de auto en deze doet het nu, maar ik wil de pijlen ook in het MFD. Dit moet denk ik nog via Vag-com aangezet moet worden.

2. Heb het idee dat mijn stoelverwarming het niet meer doet sinds dat ik de nieuwe radio heb geplaatst. Moet hier ook nog wat aangepast worden?

 

Daarnaast nog wat anders:

3. Ik heb een keer de zekering van het panoramadak verwijderd en per ongeluk in het verkeerde sleufje teruggestoken. Het was slecht weer, dus heb het panoramadak niet gebruikt, maar nu kwam ik hier pasgeleden bij toeval achter. Nu heb ik dit weer teruggezet, maar mijn panoramadak doet het vervolgens niet meer. Ben bang dat er nu een foutmelding in de wagen zit, waardoor hij dienst weigert. Deze moet dus ook even nagekeken worden.

 

Wie o wie kan me verder helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Weergave MFA moet met vcds ingesteld worden

 

Stoelverwarming heeft niets met RNS te maken.

 

Zekering stoelverwarming controleren

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb je met je knieën op de voorstoel gezeten? Ik heb al vaker gehoord dat je dan de verwarmingsmat kapot drukt :(

 

Nee heb ik (gelukkig) niet gedaan. Het is ook aan beide kanten.

 

Zit nu al even te kijken naar een goede afbeelding van de zekeringen, want ik zie verschillende en weet dus niet welke ik nu moet hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Rara, de stoelverwarming doet het weer. Wellicht zat de zekering er niet helemaal lekker in.

 

Nu zit ik alleen nog even met het navigatie op mijn mdf. Bonny, kun jij me daar mee gelpen als ik een keertje kangs kom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Geen probleem om je instellingen eens na te lopen, hopelijk zit het 'm daar dan ook in.

 

Hopelijk is het probleem met het panoramadak na vandaag ook verleden tijd. Hij staat nu voor onderhoud bij de dealer en ze zouden de boel opnieuw inleren en invetten.

 

Het enige wat nu geprogrammeerd moet worden is de navigatie op mijn MDF te voorschijn toveren :). Ik stuur je wel ff een pb, dan kom ik eens een keertje buurten!

aangepast door wakes
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden