Ga naar inhoud
  • 0

Passat cc 5pers interieur in Passat variant 2012?


Ztevan

Vraag

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Top. Bedankt voor de informatie. Ik heb nu een highline interieur met leer en alcantara?

Die wangen zou ik dus kunnen laten zitten.

Het is nu nog een wilde gedachte hoor. De set die ik heb gevonden is een sportline met volledig leer en twee kleurig volledig electrisch interieur. Helaas zitten er geen airbags meer in, maar verder wel onbeschadigd.

Waarschijnlijk zijn de airbags al overgezet naar een schade auto.

 

ik hoop dat ik dan mijn onbeschadigde interieur eventueel goed zou kunnen verkopen. Dat scheelt dan in de kosten. Maar lijkt mij lastig verkopen zonder de airbags.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Airbags vervangen is goed te doen, vond het vervelender om de gordel van de rugleuning van de achterbank te vervangen. Dan moet je werkelijk de rug van de rugleuning halen en dat ging bij de mijne nogal moeizaam.

 

Set zonder airbags verkoop je in Dld zonder problemen, daar mogen ze nl niet verkocht worden met...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

In NL wordt dat lastig idd. Het overzetten van airbags is te doen, maar kost een dagje en veel geduld. Er zijn enkelen hier op t forum die zonder airbags gekocht hebben.

Ik heb bij mij ook de airbags moeten plaatsen ongeveer uurtje per kant. Vaak zijn de stalen ringen door geknipt om de airbags te verwijderen. op zich een voordeel om de bekleding iets op te kunnen trekken. Wel moet je zorgen dat je grote dikke tyreps hebt om de ogen van het leer weer tegen het frame aan te trekken. Bij je huidige stoelen zal je waarschijnlijk een ring door moeten knippen de bekleding iets omhoog trekken zodat je bij de torx schroef kan als deze eruit Is kan je de airbag Iets omhoog schuiven en dan iets opzij duwen en je kan hem dan terug schuiven. Wat ik gedaan hebt Is gewoon een los setje airbags geregeld zodat je je eigen stoelen intact laat voor de verkoop.

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden