Ga naar inhoud
  • 0
Log in om dit te volgen  
rvandenb

12 volt aansluitingen

Vraag

In het interieur werkt wel de 12 volt aansluiting voor de sigarettenaansteker. De 2e aansluiting aan de achterkant van de armsteun doet het niet. Ook die in de kofferbak werkt niet. Erg vervelend als je en de koelbox en de navigatie wilt laten werken. De zekering voor de aansluiting van de sigarettenaansteker is nog intakt. Die heb ik nagekeken. Weet iemand of er een specifieke zekering is die bij deze aansluitingen hoort? Of wat een reden kan zijn dat ze niet werken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0

Die zekering zit, iig bij een 3BG, onder het stuur, boven de relais

Dat klopt @@Upseel , eerst de kap onde stuur weghalen en dan zie je ze zitten, bij de relais zitten een aantal zekeringen, wie dat ooit bedacht heeft??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Ik ga morgen zeker kijken op de door jullie aangegeven plek.

Ik heb zo een kap niet eerder verwijderd. Kan ik m gewoon (voorzichtig) lostrekken?

Ik rijdt overigens een 3BG uit 2003 met een 2.0 20v motorblok er in..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Kap niet zomaar lostrekken!!!!

Zitten een handvol schroeven in. 2 op zijkant, zie je als je de zekeringkast opent, en dacht 2 aan voorzijde. 1 boven vakje onder lichtschakelaar, en een boven de gleuf voor wagendocumentatie. Bij lospakken kap even lekken op lichtschakelaar, dashboarddimmer en obd2 stekker ivm de kabels.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Ik ga morgen zeker kijken op de door jullie aangegeven plek.

Ik heb zo een kap niet eerder verwijderd. Kan ik m gewoon (voorzichtig) lostrekken?

Ik rijdt overigens een 3BG uit 2003 met een 2.0 20v motorblok er in..

Sorry vergeten te zeggen @@Upseel heeft gelijk maar er zitten ipv 4 schroeven 5 stuks 2x aan de zijkant achter zekeringenklep 1xtorx in het kleine vakje,1x torx in de gleuf waar ook je boekjes in zitten en 1x torx zit ergens rechts ff goed kijken , ????

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Kap verwijderd (schroeven los uiteraard) en een gele zekering 20 Ampère vervangen en klaar is Kees.

Viel erg mee. Bedankt jongens. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden