Ga naar inhoud
  • 0

Spotify lijst weer gaven in de teller


Passat Rdi

Vraag

Vraagje in m'n t6 met rns315 krijg ik m'n teller m'n de weergave van het nr wat ik ik afspeelt via Spotify en kan ik in m'n afspeel lijst door drukke op het stuur dit werkt perfect. Maar in m'n passat als ik via Bluetooth stream zie ik alleen Bluetooth audio staan en kan ik via m'n twaalf knops stuur geen nr door drukken in m'n lijst met het gevolg dat je je telefoon in de hand hebt en oom agent een prent uit schrijft???? Is Dit wel mogelijk in de passat ik heb een origineel rns510 c geüpdatet naar een L en een 5N0 D Bluetooth module is dit mogelijk kwa instellingen of moet er een andere module komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hé @@dieseltje ik zie geen tags op de rns510 of op m'n 3d teller enige wat er staat Is Bluetooth audio in m'n scherm. Op de rns315 geeft ie wel de Tags weer in de zwart/wit teller en op het scherm van de 315 enige verschil Is dat de Bluetooth ingebouwd zit bij de 315.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

315uit de bus slopen en die in jou auto zetten dat is de snelle oplossing, andere oplossing heb ik helaas op dit moment ook niet

 

 

Misschien @?

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

aangepast door Postie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is je telefoon in premium modus ingeschakeld ???

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

Krijg geen premium te zien in het scherm al heb ik dat wel Is bij andere schermen gezien. Is dat in te stellen dan @@navi16

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Krijg geen premium te zien in het scherm al heb ik dat wel Is bij andere schermen gezien. Is dat in te stellen dan @@navi16

Bij mij wel te zien Rob in de teller.

 

Je kunt de mijne wel testen als je wilt bro.

 

Ik heb een 3c8 erin zitten

aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

5N0 doet dat niet, ook geen ID3 tag, dan heb je een 3C8 nodig (misschien ook 7P6, dat weet ik niet zeker), die geeft iD3 tag weer en besturing via RNS.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

5N0 doet dat niet, ook geen ID3 tag, dan heb je een 3C8 nodig (misschien ook 7P6, dat weet ik niet zeker), die geeft iD3 tag weer en besturing via RNS.

 

grtz, dre

Mm oke die heb ik gehad maar Is kapot gegaan dus moet toch weer naar een 3c8 terug ik dacht dat de 5n0 gelijk stond aan de 3c8 types.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden