Ga naar inhoud
  • 0

Front pdc horror


thabomb

Vraag

Beste heren van het forum, ik kom er even niet meer uit. (passat 3c 2.0fsi nov 2005 highline)

 

Mijn pdc voor blijft piepen ik wordt er gek van.

Met vagcom uitgelezen en de binnenste sensoren zien op-stakels die er niet zijn.

 

Ik op ebay van die goedkope dingen besteld ging wel beter maar blijft instabiel.

Nu heb ik Valeo's besteld op ebay VW GOLF PASSAT TOURAN JETTA PDC Parking Sensor 3C0919275N 3C0919275/R CHROME

http://www.ebay.nl/itm/222425893517?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

eerst getest met motor uit en niet in de gril en leek goed, toen in de grill leek nog goed, nu denk ik ik ga een stukje rijden en bij starten gelijk weer piepen,

Ik kan niets in de kabels vinden en de buitenste twee werken prima.

 

Nu piepen ze ook weer als de motor niet aan staat.

 

Komt iemand dit bekend voor? ik ben in staat de originele vw sensoren te halen voor bijna €200,- maar ben bang dat ik straks nog steeds met hetzelfde probleem zit.

ook viel mij op dat het nummer daar anders is nl: 3C0919275AD

http://www.ebay.nl/itm/181516992710?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

Is dat gewoon een nieuwere versie?

Ook viel het mij om de buitenste sensoren naast het afdichtingsrubber een soort hoes zit, deze mis ik bij de binnenste sensoren zijn die los te koop?

 

Of zeggen jullie bumper demonteren en de chrome sensoren aan de buitenkant proberen en de buitenste binnen wat een rotklus is :S

 

Graag jullie advies.

aangepast door thabomb
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ook zonder nokje geprobeerd, maar ze passen nog steeds niet in de houder :bash:

 

Chris @@Postie - als je het nummer voor de juiste houder door kan geven graag. Dan hoop ik dat het nu verwijderde nokje niet noodzakelijk is om in de andere houder te passen/klemmen :angel:  Ik denk het niet, want er zitten nog 2 nokjes aan de zijkanten die vlgs mij de achterwaartse beweging blokkeren en aan de voorkant wordt hij geblokkeerd door de grill zelf ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ook al passen ze niet, heb je ze wel al getest of het je probleem oplost, gewoon los zonder ze in de gril te monteren of past de stekker ook niet?

Ik heb ook gehad dat mijn lampje ging knipperen en kreeg dat pas weg nadat ik de fout had gewist in vcds.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jan @@Diver

 

dank je wel voor het ETKA plaatje - inmiddels van Chris @@Postie een linkje gekregen naar passende houders bij vriend Ali, deze zijn inmiddels onderweg.

 

Roy @@thabomb - dat zou ook nog een mogelijkheid zijn, ik zal een dezer dagen Ronald @ even lastigvallen om met VCDS te kijken of er nog een storingsmelding hangt ...

 

In ieder geval iedereen bedankt voor de feedback, ik hou jullie op de hoogte over de uiteindelijke oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden