Wist toen ik de 3C kocht dat gordel alarm af en toe een pingeltje gaf terwijl ie er wel gewoon in zat. even rommelen of verzitten en weer over. Maar eigenlijk werd ik er vanaf dag 1 al gek van....
Vanavond even de gordel opengemaakt om te kijken of ie te fixen was ipv een nieuwe via ebay te bestellen.
Schroevendraaiers er her en der tussen steken en wat kracht zetten, helemaal heel blijft ie niet want zit gelijmd op een paar plekken blijkbaar. Als de kapjes er af zijn dan zie je in het witte gedeelte een klein contactlipje zitten, normaly closed. Als je de gordel in de houder steekt dan drukt het groene plaatje het contact open en zo word de gordel gedetecteerd. Echter het lipje wordt maar zo weinig ingedrukt dat ie maar net aan het contact verbreekt, dus beetje buigen zodat ie wat verder opengaat en klaar! Spulletje weer terugplaatsen en dan de kapjes met beetje secondenlijm does the trick.
Vraag
Bakkie
Wist toen ik de 3C kocht dat gordel alarm af en toe een pingeltje gaf terwijl ie er wel gewoon in zat.
even rommelen of verzitten en weer over.
Maar eigenlijk werd ik er vanaf dag 1 al gek van....
Vanavond even de gordel opengemaakt om te kijken of ie te fixen was ipv een nieuwe via ebay te bestellen.
Schroevendraaiers er her en der tussen steken en wat kracht zetten, helemaal heel blijft ie niet want zit gelijmd op een paar plekken blijkbaar.
Als de kapjes er af zijn dan zie je in het witte gedeelte een klein contactlipje zitten, normaly closed. Als je de gordel in de houder steekt dan drukt het groene plaatje het contact open en zo word de gordel gedetecteerd. Echter het lipje wordt maar zo weinig ingedrukt dat ie maar net aan het contact verbreekt, dus beetje buigen zodat ie wat verder opengaat en klaar!
Spulletje weer terugplaatsen en dan de kapjes met beetje secondenlijm does the trick.
aangepast door Bakkie
Link naar reactie
Delen op andere sites
8 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten