Ga naar inhoud
  • 0

Probleem met navigatie op RNS510


milsani

Vraag

Sinds een tijdje 'onthoud' mijn RNS 510 de recente bestemmingen niet meer. Ik heb al van alles geprobeerd (recente adressen met de hand verwijderd). De volgende dag zijn ze dan allemaal weer terug.

Onlangs heb ik ook een factory reset van de RNS510 gedaan. Alles was leeg. Tot ik de volgende dag weer in de auto stapte, toen waren alle oude bestemmingen weer terug.

 

Weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn? Is dit nog te repareren, of moet ik op zoek naar een nieuw systeem?

 

Type: RNS510

Delivery part number: 1T0035680D

HW-version: H50

SW-version: 4020

aangepast door milsani
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Kan het zijn dat die bestemmingen een ook een voice tag hebben? Dan moet je eerst die verwijderen voordat je de bestemming kunt verwijderen.

Nee, geen voice-tag. Er worden helemaal geen bestemmingen meer toegevoegd in de lijst van recente bestemmingen. En na een volledige reset (to factory defaults) komen alle oude recente bestemmingen gewoon weer terug in de lijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo,

 

Ik had tot voor kort problemen met mijn RNS510.

 

Na een software update bleef het systeem voortdurend opstarten. Lastig probleem met mogelijk veel gevolgen volgens mijn zoektocht op het Forum en Google in het algemeen.

 

Via mijn VW Dealer gewezen op Oemrepair in Breda. Ik ben door de eigenaar, Francois, geholpen.

 

Verwacht geen "bling bling" winkel maar achter de winkelruit vind je enorm veel ervaring, expertise en kennis van alle VAG radio navigatie systemen en dus ook het RNS510 systeem.

 

Een afspraak gemaakt met Francois. Mijn RNS510 daar achtergelaten en naar aantal dagen kon ik deze weer ophalen.

 

Tijdens een kop koffie is er uitgelegd wat het -mogelijke- probleem is geweest en de oplossing.

 

Al met al een zeer goede ervaring die ik wil delen.

 

Dit naast ongetwijfeld heel veel kennis van bestaande Forumleden.

 

Hoe meer kennis en -positieve- ervaring(en) hoe beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden