Ga naar inhoud
  • 0

Yatour aansluiten 3c op cd wisselaar


jabjab

Vraag

Hallo,

 

ik hoop dat jullie mij (weer eens :) ) kunnen helpen.

 

als achtergrond info, ik heb een passat 3c uit 2007 met een RNS510 (origineel zat er volgens mij een RCD300 of 310  in).

 

Ik heb een Yatour YT-M06 gekocht om een USB stick aan te kunnen sluiten op mijn RNS510. bij de Yatour zit een kabel om hem aan te sluiten op de cd wisselaar. Ik heb de cd wisselaar eindelijk (na demontage dashboardkastje) kunnen ontkoppelen maar nu blijkt de aansluitig anders te zijn. Wie kan me vertellen wat ik nodig heb? zijn hier verloopjes of splitterkabels voor?

 

 

hier wat foto's ter verduidelijking:

kabel Bij Yatour

dit zijn de aansluitingen op de Yatour kabel
 
 
op mijn cd wisselaar zit onderstaande aansluiting:

image1

image2

 

 

na wat google werk kom ik eigenlijk alleen onderstaande verloopkabel tegen maar dit is ten eerste een female aansluiting (als ik dat zo mag noemen) en ik kan dan mijn cd wisselaar ook niet meer gebruiken (dat zou overigens geen ramp zijn).

14517

 

 

wie o wie kan me helpen?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo,

 

ik hoop dat jullie mij (weer eens :) ) kunnen helpen.

 

als achtergrond info, ik heb een passat 3c uit 2007 met een RNS510 (origineel zat er volgens mij een RCD300 of 310 in).

 

Ik heb een Yatour YT-M06 gekocht om een USB stick aan te kunnen sluiten op mijn RNS510. bij de Yatour zit een kabel om hem aan te sluiten op de cd wisselaar. Ik heb de cd wisselaar eindelijk (na demontage dashboardkastje) kunnen ontkoppelen maar nu blijkt de aansluitig anders te zijn. Wie kan me vertellen wat ik nodig heb? zijn hier verloopjes of splitterkabels voor?

 

 

hier wat foto's ter verduidelijking:

 

dit zijn de aansluitingen op de Yatour kabel

 

 

op mijn cd wisselaar zit onderstaande aansluiting:

 

 

 

 

 

na wat google werk kom ik eigenlijk alleen onderstaande verloopkabel tegen maar dit is ten eerste een female aansluiting (als ik dat zo mag noemen) en ik kan dan mijn cd wisselaar ook niet meer gebruiken (dat zou overigens geen ramp zijn).

 

 

 

wie o wie kan me helpen?

De kabel moet in je Quadlock stekker (die achter in je radio gaat)

 

 

Verzonden vanaf zo'n fruitig dingetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hmmm. zit daar niet mijn cd wisselaar al op? of zitten er meer Quadlocks op de RNS?

 

owww. wacht daarvoor is die andere aansluiting natuurlijk.. om hem door te lussen :idea:

 

dat had ik zelf natuurlijk ook kunnen bedenken... :blink1:

 

 

zit er trouwens niet zo'n groot vierkant blok met verschillende aansluitingen achter op mijn RNS? of kan ik die "modulair" loskoppelen? 

aangepast door jabjab
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Waarom wil je eigenlijk een USB stick gebruiken terwijl je een SD kaart in de RNS kan doen.

 

Bovendien simuleert de yatour een CD wisselaar waardoor je door max 6 mappen kan gaan en alleen maar nummer vooruit of terug kan doen en geen MP3 tags te zien krijgt.

 

Een SD kaart in de RNS is veel gebruiksvriendelijker.

aangepast door bm-er
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Waarom wil je eigenlijk een USB stick gebruiken terwijl je een SD kaart in de RNS kan doen.

 

Bovendien simuleert de yatour een CD wisselaar waardoor je door max 6 mappen kan gaan en alleen maar nummer vooruit of terug kan doen en geen MP3 tags te zien krijgt.

 

Een SD kaart in de RNS is veel gebruiksvriendelijker.

 

hmm dat wist ik niet.. dat is inderdaad niet ideaal

 

Ik meende dat mijn navigatie gebruik maakt van de SD kaart maar ik weet dat eigenlijk niet zeker

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hmm dat wist ik niet.. dat is inderdaad niet ideaal

 

Ik meende dat mijn navigatie gebruik maakt van de SD kaart maar ik weet dat eigenlijk niet zeker

navigatie, mp3 en POI en een stukje opstart van het systeem maken gebruik van je HDD.

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden