Ga naar inhoud

Verschil tussen R line achterbumper en standaard bumper passat B7


MarVelous

Aanbevolen berichten

Had ik ook gevonden maar die Is zonder trekhaak opening.

Welle ik nog steeds moet aansluiten ????

aangepast door MarVelous
Link naar reactie
Delen op andere sites

een b7 dakspoiler heeft een uitsparing voor derde remlicht, kijk maar op de foto van de witte r-line. Een r36 3c spoiler heeft een eigen rem licht.

 

Bij de voorbumper zijn dan de chrome strips ook anders en de mistlampen?

Ik ben namelijk ook op zoek naar een r-line voorbumper en wil weten wat je allemaal nodig hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip maar daar ben ik niet zo van. Heb het liever gewoon OEM. En de hobby mag geld kosten hé!!????

Is ook oem heb pas zo.n r spoiler hoog glans zwart pas gemaakt op de b7 variant

 

De b7 van mijn buurman heeft een r36 achterklep spoiler van de b6 past 1 op 1

post-23587-0-83778000-1490821179_thumb.jpg

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet of er effectief een R-line spoiler gemaakt is voor een B7 of zou een 3C/B6 dakspoiler ook passen op een B7 klep ?

Nee die passen niet. De vorm van het dak is bij een B7 anders dan bij een B6.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee die passen niet. De vorm van het dak is bij een B7 anders dan bij een B6.

@@bm-er kijk Is na de foto de r line of r36 achterklep spoiler van een b6 past wel degelijk op de b7 klep zonder aanpassingen.

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is ook oem heb pas zo.n r spoiler hoog glans zwart pas gemaakt op de b7 variant

 

De b7 van mijn buurman heeft een r36 achterklep spoiler van de b6 past 1 op 1

Bedoelde meer dat ik liever er de R line bumper bij heb.. Is het compleet gewoon.

 

Mooie achterkant van die b7. Gaaf die 2 uitlaatdempers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De B6 R line spoiler heeft een uitsparing en de komt rond het origineel 3de remlicht te zitten . Bij de R36 zit het 3de remlicht in de spoiler verwerkt en vervalt dus het origineel 3de remlicht.

 

@@bgtdi

Al een idee of je afscheid wil/kan nemen van je 3C/B6 R-line grille ?

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet kijken naar de ronding van het dak naast de dakrails. Bij een B7 zit daar een knik in en bij een B6 loopt dat rond.

 

Ik heb er een keer naast gestaan dat Guyke een B6 spoiler tegen een B7 dak hield en de verschillen waren zeer goed te zien. Ook de breedte op enkele punten was anders.

 

Wellicht kan je met kit een hoop opvullen, maar de daklijn is gewoon niet gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is mooi. Scheelt weer. tegen mij zeiden ze dat er ook andere mistlampen in moest omdat die net wat anders waren.

Tegen mij Is daar niks over gezegd. Ze hebben dezelfde afmetingen. Alleen Is het bij een R line vaak alleen mistlampen in de bumper omdat de DRL in de koplamp zit. Ze hebben vaak xenon met led DRL.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze gemaild, maar had gehoopt dat iemand de prijzen kan zien.

prijzen zie ik ook niet maar als je de advertentie doorstuurt krijg je netjes en snel een antwoord terug met de prijs van dat onderdeel.

Mijn B7 deurpanelen komen ook van bij hen en waren echt wel goedkoop. Andere onderdelen waren dan duur of duurder dan andere aanbieders (zoals de bandendruk antenne, handremmodule, enz)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws... Net een R line achterbumper gekocht!! ????

NNP in Alken had er 1 liggen en voor een mooie prijs. Dus niet getwijfeld en gelijk gekocht...????

Nu alleen nog alle losse onderdelen vinden. En een dakspoiler????

 

Mocht iemand nog wat hebben liggen hoor ik het graag. Heb voor de voorbumper de koplampsproeiers compleet nodig. Pompjes, slangen etc etc. Voor de achterbumper de diffuser. Eentje met uitlaatpijp links en met AHK.

 

Oja bedankt voor alle reacties...

 

Zal binnenkort even een topic maken op mijn verhaal. Kunnen jullie uo tot date blijven met de vorderingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden