Ga naar inhoud
  • 0

Led kentekenverlichting weerstand plaatsen


roelh

Vraag

Hallo,

 

Ik heb dus kentekenverlichting via alie welke een foutmelding geeft. Nu zal er een weerstand bij moeten dus.

Is dit makkelijk zelf te plaatsen, en zo ja, welke weerstand moet er tussen.

Kan iemand misschien ook vertellen hoe die gesoldeerd moet worden?

 

Alvast bedankt.

 

Mvg,

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Oh oke een B7 heb jij

 

Ik heb een B6 en heb deze eronder.

 

 

Dus als ik zo naar deze foto kijk, moet je iets knutselen met verbindingen om dat weerstandje bij de connector te solderen

Hoe vel zijn ze savonds? Heb je er ook een foto van.. Anders neem ik zo 1tje maar dan van B7.. Wil het niet te vel hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoe vel zijn ze savonds? Heb je er ook een foto van.. Anders neem ik zo 1tje maar dan van B7.. Wil het niet te vel hebben.

 

Ja deze zijn wel erg vel... maarja ben err beetje klaar mee om steeds te veranderen dus laat ze nu gewoon zitten

heb er hiervoor 3 gehad en allemaal brandde ze door ook al was het canbus, ze werden te heet.

 

fmmh4y.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Fouad, weetjij hoe dit gemonteerd kan worden?Zo ja,, kan ik een keer langs je rijden? woon ook in Rdam.

 

Heb zelfde LED sets als Roelh ,,,

 

 

@@roelh had je maar erbij gezegt dat ze error geven op dashboard, dan had ik het niet gekocht lol :P

 

Ik had ze ingebouwd en dacht, ach kijk wel een keer wanneer ik de foutmelding eruit haal.

Baal ook, kan nu het geld niet terug krijgen. Dus ben op zoek naar resistors... Mocht iemand ze vinden, hou me aanbevolen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik denk dat ik heb wat jij zoekt...

Heb die dingen nog op overschot omdat ik mijn 2de set led kentekenverlichting heb steken ondertussen en mijn oude weerstanden en stekkers heb herbruikt.

 

Is 2x blokje (weerstand) en 2x verloopstekker

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik denk dat het met die dingen die ik heb liggen opgelost is...

maar het is aan @@roelh om te beslissen of hij het wil proberen...

Ik twijfel idd, omdat je het niet zeker weet. Voor nogmaals 10 euro extra kan ik beter origineel halen.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden