Ga naar inhoud

Ervaring cars equipment


Passat Rdi

Aanbevolen berichten

Zijn er meer mensen die slechte ervaringen hebben met dit bedrijf. Ik heb eigenlijk in het begin alleen maar goede dingen gehoord over het bedrijf maar ben zelf nu toch wel teleurgesteld eigenlijk.

 

Heb vorige week zaterdag een xenon levelings kit besteld bij deze zaak en ging allemaal vlotjes helaas hadden hun geen paypal en ik geen creditcard dus moest het via bankoverschrijving doen dit liep ook perfect. Donderdag had ik in m'n account gekeken en stond nog bestelling in verwerken dit heeft bijna een week zo gestaan. Na een paar keer mail contact geprobeerd te hebben waar ik geen gehoor op kreeg heb ik de WhatsApp geprobeerd ook twee keer wat gestuurd in een paar dagen maar geen respons ook de messenger op de site geen respons na vandaag een paar boze WhatsApp jes geen respons maar de status Is wel nu (product op weg na klant) ik snap er geen zaak van als je op hun site leest hoe hoog ze de klant in het vaandel hebben staan ik heb er in ieder geval niks van gemerkt hopelijk Is het pakje ook echt onderweg maar bestellen doe ik hier niet meer helaas..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestaat het bedrijf nog wel dan?

Bedrijf bestaat gewoon site ziet er zeer professioneel uit en ze hebben mooi spullen op hun site voor een nette prijs. Maar verder vind ik het heel vreemd hoe alles verloopt zeker als je alles op de site leest.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik realiseer mij dat meerdere forumleden daar regelmatig kopen. Het is een site uit Tsjechie, wellicht is er een taalbariere... probeer de vraag eens in het Tsjechisch te stellen????

 

Hoe dan ook, vervelend als je geen bericht krijgt of niet op de hoogte wordt gehouden van de status van je bestelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik realiseer mij dat meerdere forumleden daar regelmatig kopen. Het is een site uit Tsjechie, wellicht is er een taalbariere... probeer de vraag eens in het Tsjechisch te stellen????

 

Hoe dan ook, vervelend als je geen bericht krijgt of niet op de hoogte wordt gehouden van de status van je bestelling.

Taalbarrière is er niet ik spreek vloeiend Tsjechies Russische Slowaks Google translate is je beste vriend ????

 

Er staat op de site wie welke taal beheerst dus heb de fucklav meerdere keren in Engels benaderd zowel mail als app hij lees de app wel maar even een berichtje terug (no way) dat Is trouwens ook engels

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik realiseer mij dat meerdere forumleden daar regelmatig kopen. Het is een site uit Tsjechie, wellicht is er een taalbariere... probeer de vraag eens in het Tsjechisch te stellen

 

Hoe dan ook, vervelend als je geen bericht krijgt of niet op de hoogte wordt gehouden van de status van je bestelling.

Nou ik zal je uit de droom helpen @@Fopperr . Ik spreek bijna alle talen.......................behalve betalen   :mrgreen:  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag gelukkig toch het pakket ontvangen en Is nieuw en compleet. Helaas geen enkel reactie op m'n mails maar ben blij dat het geleverd Is in elk geval. Ook maar gelijk vast de module in gebouwd en de kabels aan gesloten van de afs module

post-23587-0-56917300-1487288884_thumb.jpg

post-23587-0-33462000-1487288912_thumb.jpeg

post-23587-0-28763100-1487288930_thumb.jpeg

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden